ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΤο μήνυμα της ΑΕΚ για την «μαύρη» επέτειο της Άλωσης της Πόλης

Το μήνυμα της ΑΕΚ για την «μαύρη» επέτειο της Άλωσης της Πόλης

«...πάλι με χρόνους, με καιρούς, πάλι δικά μας θά ‘ναι»

Σήμερα, 29η Μαίου, επέτειο της «μαύρης» εκείνης μέρας του 1453 που έγινε η Άλωση της Πόλης, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η ΑΕΚ έστειλε το μήνυμά της.

Έγραψε στον λογαριασμό της ομάδας στο facebook, το όλο νόημα:

Η αποφράδα ημέρα του Ελληνισμού!
Η «μαύρη» επέτειος της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης!
«Η Δέσποινα ταράχτηκε, κ´ εδάκρυσαν οι εικόνες.
Σώπασε, κυρά Δέσποινα, και μη πολυδακρύζης, πάλι με χρόνους, με καιρούς, πάλι δικά μας θά ‘ναι»

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης