Παρασκευή 30/7/2021

Φθιώτιδα: Θάνατος 37χρονης μετά το εμβόλιο με πολλά ερωτηματικά – Τι καταγγέλλει ο σύζυγος

Ήταν μητέρα δύο παιδιών, ενός αγοριού δύο ετών και ενός κοριτσιού 7 ετών

Θρίλερ με τον θάνατο 37χρονης στη Φθιώτιδα μετά το εμβόλιο. «Στην Αθήνα μας είπαν ότι για όλα φταίει η χοληστερίνη. Η γυναίκα μου δεν είχε ποτέ χοληστερίνη», τονίζει ο σύζυγος της άτυχης γυναίκας που έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca στις 28 Απριλίου του 2021.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του LamiaReport η 37χρονη, που κατάγεται από την Αλβανία, 19 ημέρες μετά το εμβόλιο (17/5) παρουσίασε τα πρώτα συμπτώματα. Πιο συγκεκριμένα έπαθε ένα μικρό εγκεφαλικό επεισόδιο με αποτέλεσμα να μην μπορεί να μιλήσει καλά, ενώ παρέλυσε η μία πλευρά της.

Διακομίστηκε στο νοσοκομείο Λαμίας, όπου έκανε αξονική τομογραφία και οι γιατροί της είπαν ότι είχε ένα παροδικό ισχαιμικό επεισόδιο και ότι καλό θα ήταν να κάνει και κάποιες εξετάσεις ακόμα, όπως Μαγνητική, Triplex κ.α.

Η Μαγνητική Τομογραφία, που έγινε σε ιδιωτικό εργαστήριο, έδειξε ότι η γυναίκα έχει περάσει τέσσερα μικρά εγκεφαλικά (το παροδικό εγκεφαλικό ισχαιμικό επεισόδιο ή ΠΙΕ (θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως μίνι-εγκεφαλικό, προκαλείται από την προσωρινή διακοπή στην παροχή αίματος προς τον εγκέφαλο – ισχαιμία σημαίνει ελαττωμένη αιματική ροή.). Επίσης, οι εξετάσεις έδειξαν ότι είχε και στένωση στην καρωτίδα.

Μετά από αυτά τα αποτελέσματα οι γιατροί του νοσοκομείου Λαμίας της συνέστησαν να πάει σε νοσοκομείο της Αθήνας για περαιτέρω έλεγχο.

Η 37χρονη μητέρα δύο παιδιών – ενός αγοριού δύο ετών και ενός κοριτσιού 7 ετών – μετέβη σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου νοσηλεύτηκε για 4- 5 ημέρες και έκανε όλες τις εξετάσεις. Η απάντηση που πήραν οι συγγενείς από τους γιατρούς είναι ότι αυτά δεν είναι παρενέργειες του εμβολίου και ότι όλα προκλήθηκαν από υψηλή χοληστερίνη. Οι γιατροί συνέστησαν στην 37χρονη να κάνει και τη δεύτερη δόση του εμβολίου (δεν πρόλαβε), ενώ της έδωσαν μια αντιπηκτική αγωγή.

«Στην Αθήνα μας είπαν ότι για όλα φταίει η χοληστερίνη. Η γυναίκα μου δεν είχε ποτέ χοληστερίνη. Όταν ρώτησα σε ποιες τιμές ήταν η χοληστερίνη όταν μπήκε και όταν έφυγε από το νοσοκομείο, απάντηση δεν πήρα…», λέει ο σύζυγος της άτυχης γυναίκας στο LamiaReport.

Επιστρέφοντας στο σπίτι της η 37χρονη και ακολουθώντας την φαρμακευτική αγωγή που της έδωσαν από το νοσοκομείο της Αθήνας είχε κάποια ακόμα συμπτώματα. Τα χέρια της άρχισαν να πρήζονται και να μελανιάζουν. Τόσο στο Κ.Υ. της περιοχής της όσο και στο νοσοκομείο Λαμίας, που απευθύνθηκε, οι γιατροί ήταν καθησυχαστικοί και της είπαν ότι είναι από τα φάρμακα που παίρνει.

Στις 25/6/21 η γυναίκα παρουσιάζει έντονο πονοκέφαλο, ζαλάδες και εμετούς και μεταφέρεται εσπευσμένα στα Επείγοντα του νοσοκομείου Λαμίας. Εκεί παθαίνει σοβαρό αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο και καταρρέει.

Οι γιατροί τη βάζουν εσπευσμένα στο χειρουργείο και κάνουν επέμβαση μήπως καταφέρουν και προλάβουν τα χειρότερα, αλλά το κακό είχε γίνει ήδη. Η 37χρονη μεταφέρεται διασωληνωμένη στη ΜΕΘ και λίγες ώρες αργότερα αφήνει την τελευταία της πνοή.

Οι δικοί της άνθρωποι είναι σοκαρισμένοι και ζητούν απαντήσεις για τον αιφνίδιο θάνατο της.

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του newsbreak. Ακολουθήστε το newsbreak σε Instagram, Facebook, Youtube, Viber και Twitter.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

WEB TV

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ