ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΧάκερ εγκατέστησαν ιό στα πληροφοριακά συστήματα του Δήμου Θεσσαλονίκης

Χάκερ εγκατέστησαν ιό στα πληροφοριακά συστήματα του Δήμου Θεσσαλονίκης

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης δέχτηκε κυβερνοεπίθεση το πρωί της Πέμπτης!

Με ανακοίνωσή του ο δήμος, ενημερώνει ότι διαπιστώθηκε η ύπαρξη κακόβουλου λογισμικού στα πληροφοριακά συστήματα και ότι ειδοποιήθηκαν οι Αρχές.

«Αμέσως μόλις διαπιστώθηκε η ύπαρξη κακόβουλου λογισμικού στα πληροφοριακά συστήματα του δήμου, ενεργοποιήθηκαν τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα, ειδοποιήθηκαν όλες οι αρμόδιες αρχές και κινήθηκαν οι προβλεπόμενες νομικές ενέργειες» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης