ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΝεκρή νεαρή λεχώνα στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης! (video)

Νεκρή νεαρή λεχώνα στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης! (video)

Στο πένθος έχει βυθιστεί η Αλεξανδρούπολη από τον ξαφνικό θάνατο μιας νεαρής γυναίκας, η οποία λίγα μόλις 24ωρα πριν φύγει από την ζωή, είχε φέρει στον κόσμο το μωράκι της!

Η γυναίκα, γέννησε με καισαρική τομή ένα υγιέστατο μωράκι, πήρε εξιτήριο και επέστρεφε στο νοσοκομείο προκειμένου να εξετάζεται από γιατρούς στην τομή της.

Όπως δήλωσε στο enanews.gr ο ιατροδικαστής που πραγματοποίησε την νεκροψία – νεκροτομή Παύλος Παυλίδης, διαπιστώθηκε ότι ο θάνατος επήλθε από πολυοργανική ανεπάρκεια.

Μάλιστα πρόσφατα η γυναίκα είχε αδυνατίσει, καθώς είχε αυξημένο βάρος. Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι το βρέφος το οποίο γέννησε η γυναίκα είναι καλά στην υγεία του και παραμένει με στενούς συγγενείς του.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης