ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΝεκρός 19χρονος με κορωνοϊό στη Θεσσαλονίκη

Νεκρός 19χρονος με κορωνοϊό στη Θεσσαλονίκη

Θρήνος για τον άτυχο νέο

Θρήνος για τον 19χρονο που έχασε τη ζωή του νικημένος από κορωνοϊό στη Θεσσαλονίκη.

Ο νεαρός κατέληξε στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης όπου νοσηλευόταν εδώ και έναν ολόκληρο μήνα.

Σύμφωνα με το makthes.gr, ο 19χρονος δεν είχε εμβολιαστεί. Μάλιστα αντιμετώπιζε υποκείμενα νοσήματα, ενώ πριν από 11 χρόνια είχε χρειαστεί να υποβληθεί σε μεταμόσχευση νεφρού.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης