ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΈκαναν την εμφάνισή τους και στην Πάτρα οι «θεματοφύλακες του Συντάγματος»

Έκαναν την εμφάνισή τους και στην Πάτρα οι «θεματοφύλακες του Συντάγματος»

Με την ένδειξη «Θεματοφυλακή» γύρω από τον θυρεό της Ελληνικής Δημοκρατίας

Μετά την κοσμοπολίτικη Αράχωβα όπου ίδρυσαν «Υπουργείο Θεραπειών», οι αυτοαποκαλούμενοι «Θεματοφύλακες του Συντάγματος» έκαναν την εμφάνισή τους και στην Πάτρα.

Στη φωτογραφία που δημοσίευσε το tempo24.news εμφανίστηκε ένα λευκό αυτοκίνητο στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας. Το οποίο στην πόρτα του έχει γραμμένη την ένδειξη «Θεματοφυλακή» γύρω από τον θυρεό της Ελληνικής Δημοκρατίας, όπως δηλαδή τα κρατικά οχήματα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης