Αυξήθηκαν κατά 28,7% οι αναφορές που έγιναν στο Συνήγορο του Καταναλωτή

ΔΕΚΟ, ΔΕΗ και συναλλαγές εξ' αποστάσεων πρώτες στη λίστα

Must Read

Οι κλάδοι με τις περισσότερες αναφορές στο Συνήγορο του Καταναλωτή ήταν και το 2018 οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες – ταχυδρομικές υπηρεσίες, τα καταναλωτικά αγαθά, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και η ενέργεια – ύδρευση. Αυτό προκύπτει από την ετήσια έκθεσης της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» για το 2018 στον Πρόεδρο της Βουλής.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης, παρέδωσε σήμερα στον Πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση, την ετήσια έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για το 2018:

«Το 2018 ήταν, από οικονομικής και κοινωνικής άποψης, μία ακόμη δύσκολη χρονιά για τους πολίτες, οι οποίοι προσέφυγαν στην Αρχή για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους. Η μαζική προσφυγή των πολιτών στην Αρχή ξεπέρασε για πρώτη φορά από συστάσεώς της τις 10.000 αναφορές. Οι αναφορές, εγχώριες και διασυνοριακές, έφθασαν τις 10.843, σημειώνοντας περαιτέρω αύξηση σε σχέση με το 2017 και έχοντας υπερδιπλασιασθεί την τελευταία πενταετία. Είναι χαρακτηριστικό ότι η συναινετική επίλυση των καταναλωτικών διαφορών έφθασε το 83% των υποθέσεων, γεγονός που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της Αρχής.

Αύξηση των αναφορών 28,7%

Όπως αποτυπώνεται αναλυτικά στην Έκθεση, το σύνολο των εμπορικών κλάδων, εκτός των υπηρεσιών υγείας, παρουσίασε αύξηση του αριθμού των αναφορών το 2018 σε σχέση με το 2017, με τη σημαντικότερη αύξηση να σημειώνεται στους κλάδους των Υπηρεσιών μεταφορών (46,1%), των υπηρεσιών αναψυχής (26,8% ), της ενέργειας -ύδρευσης (19,9%) και των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (16,7%).

Οι κλάδοι με τις περισσότερες αναφορές ήταν και το 2018 οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες -ταχυδρομικές υπηρεσίες, τα καταναλωτικά αγαθά, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και η ενέργεια-ύδρευση.

Σημαντικότερες ήταν οι δημόσιες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών από παρόχους υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης με υποτιθέμενες δωροεπιταγές για αγορές από γνωστές αλυσίδες super market, για την απόσυρση της επιβάρυνσης των έγχαρτων λογαριασμών κατανάλωσης ρεύματος της ΔΕΗ, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών από τους προμηθευτές στους τομείς της αγοράς ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών, αλλά και για την ταχύτερη αποκατάσταση ζημιών στις υποδομές δικτύων ενέργειας και σταθερής τηλεφωνίας στις περιοχές της Αττικής που επλήγησαν λόγω της καταστροφικής πυρκαγιάς της 23ης Ιουλίου 2018.»

Σύμφωνα με το ΑΠΕ ο κύριος Ζαγορίτης τόνισε ότι διαρκής και σταθερή επιδίωξη της Αρχής είναι να βρίσκεται στο κέντρο των αναγκών του καταναλωτή και της αγοράς, να ανταποκρίνεται στο ύψος των απαιτήσεων και των προσδοκιών τους για έναν σύγχρονο, ευρωπαϊκού επιπέδου φορέα επίλυσης διαφορών με διευρυμένες δυνατότητες και υψηλή αποτελεσματικότητα, αλλά και να αποτελεί παράγοντα εμπέδωσης εμπιστοσύνης στην αγορά, προϋπόθεση απαραίτητη για την οικονομική ανάκαμψη.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This