ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣητεία: Στη ΜΕΘ ένας 31χρονος μετά από καυγά με 17χρονο

Σητεία: Στη ΜΕΘ ένας 31χρονος μετά από καυγά με 17χρονο

Ο 17χρονος συνελήφθη

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακου Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου, νοσηλεύεται ένας 31χρονος από την Σητεία, με σοβαρά τραύματα μετά από καυγά.  

Ο 31χρονος αλβανικής καταγωγής καυγάδισε με  17χρονο Έλληνα κάτοικο Αθηνών. Λίγο πριν τις 3 τα ξημερώματα, ο 17χρονος φαίνεται πως έσπρωξε τον 31χρονο, εκείνος έπεσε με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στο κεφάλι.

Ο 17χρονος συνελήφθη και σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για επικίνδυνες σωματικές βλάβες.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης