Μπάχαλο με εκατοντάδες τουρίστες που εγκλωβίστηκαν στην Ελλάδα 

Ταλαιπωρία για 200 παραθεριστές που εγκλωβίστηκαν στην Κω εξαιτίας της TUI 

Must Read

Απογοητευμένοι και εκνευρισμένοι είναι εκατοντάδες ταξιδιώτες που πρόκειται να πετάξουν στο Μπέλφαστ και έχουν αποκλειστεί στην Ελλάδα επειδή η πτήση τους ακυρώθηκε δύο συνεχόμενες ημέρες.

Η πτήση της αγγλογερμανικής TUI έπρεπε να είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο της Κω στις 21.20 το βράδυ του Σαββάτου, αλλά ακινητοποιήθηκε λόγω «τεχνικών δυσκολιών».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Mirror, εκπρόσωποι της TUI ενημέρωσαν τους ταξιδιώτες ότι η πτήση αντικατάστασης που είχε προγραμματιστεί να αναχωρήσει την Κυριακή ακυρώθηκε, γεγονός που σημαίνει ότι οι επιβάτες θα περιμένουν 48 ώρες μέχρι να επιστρέψουν στα σπίτια τους.

Μιλώντας στο Belfast Live, οι επιβάτες είπαν ότι αφού πέρασαν από την ασφάλεια και περίμεναν στην πύλη για την επιβίβαση, «περισσότεροι από 200 επιβάτες» συνοδεία της τοπικής αστυνομίας επέστρεψαν τελικά στο αεροδρόμιο για να παραλάβουν τις αποσκευές τους και μεταφέρθηκαν για να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο 45 λεπτά μακριά.

«Άνθρωποι τσακώνονται και είναι θυμωμένοι» δήλωσε ένας τουρίστας προσθέτοντας οι οικογένειες ανησυχούν ότι δεν έχουν αρκετό γάλα για τα μωρά τους. «Θέλω απλώς να γυρίσω σπίτι» σημείωσε και πρόσθεσε: «Αυτό το ξενοδοχείο είναι τώρα γεμάτο με επιβάτες που πηγαίνουν στο Μπέλφαστ και έχω ακούσει ανθρώπους να παραπονιούνται να λένε ότι έπρεπε να δουλέψουν σήμερα, αλλά έπρεπε να τηλεφωνήσουν και να ακυρώσουν την εργασία τους για να πουν ότι εξακολουθούν να έχουν κολλήσει στην Κω» είπε και πρόσθεσε:

«Για να είμαστε δίκαιοι με την TUI, μας έχουν στήσει σε αυτό το ξενοδοχείο με all inclusive, έτσι υπάρχουν ανάμεικτα συναισθήματα μεταξύ των ανθρώπων, κάποιοι είναι ευχαριστημένοι με το δωρεάν μπαρ τους, αλλά κάποιοι είναι θυμωμένοι που δεν γυρίζουν σπίτι» πρόσθεσε ο Ιρλανδός παραθεριστής.

«Υπάρχουν πολλά μικρά παιδιά εδώ, οι άνθρωποι λείπουν από δουλειά και έχουν τοποθετηθεί σε ένα ξενοδοχείο με υποβαθμισμένα δωμάτια, μυρμήγκια στις βαλίτσες, δύσοσμες μούχλα δωμάτια. Πολλοί άνθρωποι χρειάστηκε να επικοινωνήσουν με τους εργοδότες τους, ανίκανοι να ενημερώσουν το πότε θα επιστρέψουν στην εργασία τους» καταγγέλλει ένας άλλος τουρίστας.

Τι δήλωσε εκπρόσωπος της TUI

Εκπρόσωπος της TUI ζήτησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία των τουριστών: «Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες λόγω του ταξιδιού με την πτήση TOM1649 από την Κω στο Μπέλφαστ, η οποία δεν μπόρεσε να αναχωρήσει όπως είχε προγραμματιστεί λόγω λειτουργικών προβλημάτων. Όλοι μπόρεσαν να μείνουν στα ξενοδοχεία τους και παρασχέθηκαν γεύματα. Είμαστε σε επαφή και θα τους ενημερώσουμε με αναθεωρημένα ταξιδιωτικά σχέδια το συντομότερο δυνατό. Κατανοούμε ότι οι καθυστερήσεις είναι απογοητευτικές και ευχαριστούμε όλους τους πελάτες που επηρεάστηκαν για την υπομονή τους. Οι πελάτες σε αυτήν την πτήση δικαιούνται αποζημίωση σύμφωνα με τους κανονισμούς και έχουν ήδη λάβει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο υποβολής αξίωσης».

Φωτογραφία: Αρχείου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This