ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΓρηγόρης Κωνσταντέλλος: Από υποσταθμό της Δ.Ε.Η. ξεκίνησε η πυρκαγιά

Γρηγόρης Κωνσταντέλλος: Από υποσταθμό της Δ.Ε.Η. ξεκίνησε η πυρκαγιά

Τα ίδια είπε και ο δήμαρχος Γλυφάδας

Ο δήμαρχος Βάρης – Βούλας, Βουλιαγμένης ο οποίος βρίσκεται εδώ και ώρες στην πρώτη γραμμή της φωτιάς, δήλωσε πριν από λίγο στο Open ότι η φωτιά ξεκίνησε από υποσταθμό της Δ.Ε.Η.

Το ίδιο είχε αναφέρει πριν από λίγες ώρες ο δήμαρχος Γλυφάδας, λέγοντας ότι η πυρκαγιά ξεκίνησε από υποσταθμό του ΔΕΔΗΕ.

Για την διερεύνηση των αιτίων έχει σταλεί στο σημείο κλιμάκιο της Διεύθυνσης; Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού, οπού άρχισε ήδη την συλλογή στοιχείων.

Η φωτογραφία από τον Μανώλη Κυπραίο

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης