ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣυντριπτικά τα στοιχεία για την υπερβάλλουσα θνησιμότητα στην Ελλάδα

Συντριπτικά τα στοιχεία για την υπερβάλλουσα θνησιμότητα στην Ελλάδα

Σχεδόν τριπλάσιο ποσοστό από τον μέσο όρο της ΕΕ!

Την ώρα που η κυβέρνηση και κάποιοι προβεβλημένοι επιστήμονες «πανηγυρίζουν» ισχυριζόμενοι πως στην Ελλάδα έγινε ευχαριστώ τεχνική διαχείριση της πανδημίας, τα στοιχεία της Eurostat είναι καταπέλτης.

Η υπερβολική θνησιμότητα στην ΕΕ έφτασε το +10% τον Απρίλιο του 2022, αυξανόμενη από +6% τον Μάρτιο του 2022.

Τα επιμέρους στοιχεία προκαλούν ανατριχίλα. Η Ελλάδα κατέγραψε το ιλιγγιώδες ποσοστό του +28%, «κατακτώντας» άλλη μία θλιβερή πρωτιά. Ποσοστό σχεδόν τριπλάσιο του ευρωπαϊκού μέσου όρου.

Eurostat: Πρωταθλήτρια Ευρώπης στην υπερβάλλουσα θνησιμότητα

Αντίθετα, η Σουηδία η οποία είχε κατηγορηθεί για την διαχείριση της πανδημίας με ένα κονκλάβιο επιστημόνων να μιλούν ακόμα και για «δολοφονικές πρακτικές», κατέγραψε ένα ιστορικό ρεκόρ με μείωση της υπερβάλλουσας θνησιμότητας κατά -5%.

Οι Έλληνες πεθαίνουν, κάποιος πρέπει να λογοδοτήσει.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης