ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΟ δήμαρχος Αλεξανδρούπολης άφησε να γίνει χωματερή δίπλα σε καύσιμα!

Ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης άφησε να γίνει χωματερή δίπλα σε καύσιμα!

Έχει χαθεί ο έλεγχος!

Μπορεί ολόκληρη Ελλάδα να βρίσκεται σε κόκκινο συναγερμό λόγω των καιρικών συνθηκών, υπό τον φόβο εκδηλώσεις μεγάλων πυρκαγιών.

Μπορεί πέρυσι να είχαμε την μεγαλύτερη καταστροφή όλων των εποχών από πυρκαγιές με τις καμένες εκτάσεις να μην έχουν προηγούμενο, αλλά φαίνεται ότι κάποιοι δεν βάζουν μυαλό.

Ενδεικτικό παράδειγμα οι εικόνες ντροπής στον Δήμο Αλεξανδρούπολης, όπου ο δήμαρχος ανέχεται να έχει δημιουργηθεί ολόκληρη χωματερή, η οποία βρίσκεται μάλιστα δίπλα σε εγκαταστάσεις καυσίμων!

Αντί να μαθαίνουμε από τα εγκληματικά μας λάθη, κάνουμε ότι μπορούμε για να τα επαναλάβουμε…

Δείτε τις φωτογραφίες:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης