ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚηφισός: Συνεχίζεται το κυκλοφοριακό κομφούζιο- Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα στον αγωγό

Κηφισός: Συνεχίζεται το κυκλοφοριακό κομφούζιο- Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα στον αγωγό

Το συμβάν προκλήθηκε όταν τον αγωγό έσπασε φορτηγό με γερανό

Συνεχίζονται τα προβλήματα στην άνοδο του Κηφισού στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας εξαιτίας ενός κεντρικού αγωγού της ΕΥΔΑΠ που είχε σπάσει νωρίτερα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, αν και η κινητοποίηση ήταν άμεση και η βλάβη έχει αποκατασταθεί το κυκλοφοριακό κομφούζιο συνεχίζεται και αυτή τη στιγμή με τις ουρές των οχημάτων να φτάνουν μέχρι την οδό Αγίας Άννης.

Τον αγωγό έσπασε ένα φορτηγό το οποίο είχε γερανό και μετά το συμβάν ακινητοποιήθηκε στην ΛΕΑ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ






 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης