ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΒρέθηκαν ανθρώπινα οστά σε αυτοκίνητο που ανέσυραν από το λιμάνι της Κέρκυρας!

Βρέθηκαν ανθρώπινα οστά σε αυτοκίνητο που ανέσυραν από το λιμάνι της Κέρκυρας!

Τουλάχιστον δυο χρόνια βρισκόταν στον βυθό

Μια μακάβρια αποκάλυψη είχαμε στο λιμάνι της Κέρκυρας, στην οποία οδήγησε η παρατηρητικότητα του πληρώματος πλοίου της γραμμής Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα.

Οι ναυτικοί διέκριναν ένα αυτοκίνητο στον βυθό της θάλασσας και αμέσως ενημέρωσαν το λιμεναρχείο Κέρκυρας. Όταν τελείωσε η διαδικασία της ανέλκυσης, αποκαλύφθηκε πως μέσα στο αυτοκίνητο βρίσκονταν ανθρώπινα οστά!

Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται στο βυθό για τουλάχιστον 2 χρόνια, ενώ το λιμεναρχείο έχει καλέσει τον ιατροδικαστή Ιωάννη Αϊβατίδη, για να κάνει αυτοψία.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης