Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2023

«Βόμβα» από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων: «Ο σταθμάρχης Λάρισας δεν είχε εκπαιδευτεί σωστά»

«Ρίχνει» βέλη στον ΟΣΕ για την ελλιπή εκπαίδευση - Ποια είναι τα έκτακτα μέτρα που λαμβάνει

Συντάκτης: Newsroom

Το χάος που επικρατεί στο ελληνικό σιδηρόδρομο με τα λάθη, τις παραλείψεις, τις ελλείψεις και τις παραβιάσεις κανόνων φαίνεται πως διαπίστωσε έστω και καθυστερημένα η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) στο πλαίσιο της αυτεπάγγελτης έρευνας που έκανε για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Στο πόρισμά της ρίχνει «βόμβα» καθώς διαπιστώνει ότι ο 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης της Λάρισας που ήταν στην βραδινή βάρδια το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου δεν είχε εκπαιδευτεί σωστά για την θέση.

«Δεν τεκμηριώνεται η σωστή και ολοκληρωμένη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των εκπαιδευόμενων του συγκεκριμένου κύκλου μαθητείας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις που καταγράφονται στον  Οδηγό Σπουδών», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Σε αυτό το πλαίσιο, «ρίχνει» τα βέλη της στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) που δεν εξασφάλισε την επαρκή εκπαίδευση και κατάρτιση.

«Δεν εξασφάλισε, ως όφειλε, πρόγραμμα κατάρτισης του προσωπικού και των συστημάτων, τα οποία διασφαλίζουν, ότι διατηρείται η επάρκεια προσόντων του προσωπικού και εκτελούνται αναλόγως τα σχετικά καθήκοντα, συμπεριλαμβανομένων ρυθμίσεων σχετικά με την καλή φυσική και ψυχολογική κατάσταση.

H κατάρτιση που παρασχέθηκε από τον ΟΣΕ στο συγκεκριμένο  ελεγχόμενο θεωρητικό και πρακτικό κύκλο εκπαίδευσης και αφορά σε προσωπικό του ΟΣΕ που επιτελεί κρίσιμα καθήκοντα ασφάλειας (σταθμάρχες) υπήρξε ελλιπής και ως εκ τούτου ανεπαρκής».

default

Η ΡΑΣ προχωρά στην λήψη έκτακτων προσωρινών μέτρων λόγω μη επαρκούς εκπαίδευσης προσωπικού κρίσιμων ειδικοτήτων, καλώντας τον ΟΣΕ «να μην απασχολεί σε θέσεις κρίσιμων καθηκόντων το σύνολο των υποψήφιων σταθμαρχών οι οποίοι μετείχαν στο διερευνούμενο κύκλο εκπαίδευσης».

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ΡΑΣ η παράβαση των διατάξεων αποτελεί «άμεση, σοβαρή και επικείμενη απειλή για τη δημόσια ασφάλεια».

Η ΡΑΣ δίνει περιθώριο πέντε εργάσιμων ημερών στον ΟΣΕ για να αποσύρει τους σταθμάρχες και κλειδούχους που ανήκαν στις ίδιες εκπαιδευτικές σειρές με αυτές του σταθμάρχη Λάρισας και προειδοποιεί για πρόστιμο 100.000 ευρώ για κάθε ημέρα μη συμμόρφωσης με το διατακτικό της απόφασης.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΡΑΣ:

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων στο πλαίσιο της αυτεπάγγελτης έρευνας που διεξάγει για τη μετωπική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη, διαπίστωσε σοβαρές ενδείξεις παράβασης από τον Διαχειριστή Υποδομής, ήτοι τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ Α.Ε) που σχετίζονται με το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας του.

Ειδικότερα η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων με τα έως σήμερα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει, διαβλέπει ισχυρές ενδείξεις ότι ο θεωρητικός και πρακτικός κύκλος εκπαίδευσης που παρείχε ο Διαχειριστής της Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΟΣΕ) σε προσωπικό του ΟΣΕ που επιτελεί κρίσιμα καθήκοντα (σταθμάρχες - κλειδούχους) υπήρξε ελλιπής και ως εκ τούτου ανεπαρκής.

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων με σειρά ελέγχων που θα αναφερθούν στη συνέχεια, διερεύνησε τον κύκλο της εκπαίδευσης του Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας στον οποίο συμμετείχε ο σταθμάρχης που εμπλέκεται στο δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου 2022 και διαπίστωσε ότι δεν τεκμηριώνεται η σωστή και ολοκληρωμένη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των εκπαιδευόμενων του συγκεκριμένου κύκλου μαθητείας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις που καταγράφονται στον Οδηγό Σπουδών.

ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΡΕΝΩΝ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ

Η απόφαση για λήψη έκτακτων μέτρων

Ως εκ τούτου η Ολομέλεια της ΡΑΣ αποφάσισε ομοφώνως τη λήψη έκτακτων προσωρινών μέτρων λόγω σοβαρών ενδείξεων παράβασης συγκεκριμένων διατάξεων της σιδηροδρομικής νομοθεσίας, η μη τήρηση των οποίων ενέχουν άμεση, σοβαρή και επικείμενη απειλή για τη δημόσια ασφάλεια. Με τα έκτακτα προσωρινά μέτρα η Αρχή υποχρεώνει μεταξύ άλλων το Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ Α.Ε να μην απασχολεί σε θέσεις κρίσιμων καθηκόντων το σύνολο των υποψήφιων σταθμαρχών οι οποίοι μετείχαν στο διερευνούμενο κύκλο εκπαίδευσης. Πρόκειται για το προσωπικό το οποίο σύμφωνα με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού του ΟΣΕ, είχε προσληφθεί με δελτίο Παροχής Υπηρεσιών και μόνο δύο εξ αυτών είχαν μόνιμη υπαλληλική σχέση λόγω μετάταξης.

Η ευθύνη της εκπαίδευσης του προσωπικού

Υπογραμμίζεται, ότι η κατάρτιση του προσωπικού του διαχειριστή υποδομής και των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων που εκτελεί κρίσιμα καθήκοντα ασφάλειας, παρέχεται από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος ΟΣΕ. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος οργανώνει τις υπηρεσίες εκπαίδευσης, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων δεν έχει καμία εμπλοκή στην εκπαίδευση Σταθμαρχών και Κλειδούχων. Οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και ο διαχειριστής υποδομής ευθύνονται για το επίπεδο της κατάρτισης και των προσόντων του προσωπικού τους, που επιτελεί βασική εργασία ασφάλειας. Η ΡΑΣ εγκρίνει στην αρχή κάθε έτους το ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης το οποίο καταρτίζεται από τον ΟΣΕ.

Τι κάνει η ΡΑΣ

Η αρμοδιότητα της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων σε σχέση με το προσωπικό κρίσιμων καθηκόντων αφορά στην προετοιμασία και τη διενέργεια των εξετάσεων των υποψηφίων μηχανοδηγών. Η ΡΑΣ εκδίδει την ευρωπαϊκή άδεια μηχανοδήγησης. Οι μηχανοδηγοί μετά την απόκτηση άδειας αυτής, λαμβάνουν επίσης πιστοποιητικό στο οποίο αναγράφεται το τροχαίο υλικό και η υποδομή (σιδηροδρομική διαδρομή) που επιτρέπεται να μηχανοδηγούν. Το πιστοποιητικό αυτό εκδίδεται από την εκάστοτε σιδηροδρομική επιχείρηση και τηρείται ενεργό υπ΄ευθύνη της.

Οι διαπιστώσεις

Σύμφωνα με τον οδηγό Σπουδών του ΟΣΕ που περιλαμβάνεται στο ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης έτους 2021, «Βασική Εκπαίδευση Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας (ΣΤΑΘΜΑΡΧΕΣ)» για το προαναφερθέν προσωπικό (κωδ. 22075 και 22076) που εκτελεί κρίσιμα καθήκοντα ασφαλείας, προβλέπονταν 712 ώρες θεωρητικής που θα πραγματοποιούνταν σε δύο κύκλους μαθητείας και 75 ώρες πρακτικής εκπαίδευσης. Κατά τη μαρτυρία της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, ο δεύτερος κύκλος θεωρίας πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την πρακτική εκπαίδευση. Με βάση το προαναφερθέν πρόγραμμα και μετά από τους επί τόπου ελέγχους των στελεχών της ΡΑΣ στα γραφεία του ΟΣΕ, τη συγκριτική επισκόπηση, μελέτη και ανάλυση των προσκομισθέντων στοιχείων και πληροφοριών προέκυψαν οι παρακάτω διαπιστώσεις:

Δεν τεκμηριώνεται η σωστή και ολοκληρωμένη βασική εκπαίδευση Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας με κωδικούς ΚΠ 22075 (Σταθμάρχες ΑΘήνας) και ΚΠ 22076 (Σταθμάρχες Θεσσαλονίκης), σύμφωνα με τις απαιτήσεις του σχετικού οδηγού σπουδών για τους εξής λόγους:

Πρώτον: Από την ανάλυση των στοιχείων δεν μπορεί να εξαχθεί ασφαλές συμπέρασμα, ότι οι εν λόγω υποψήφιοι σταθμάρχες ολοκλήρωσαν τον προβλεπόμενο Β’ κύκλο θεωρητικής εκπαίδευσης των 177 ωρών ο οποίος θα διεξαγόταν παράλληλα με την πρακτική εκπαίδευση των 75 υποχρεωτικών ημερών μετά την ολοκλήρωση του Α’ κύκλου εκπαίδευσης των 535 ωρών. Δεδομένου, ότι δεν προσκομίστηκαν κρίσιμα αποδεικτικά έγγραφα και στοιχεία από τα οποία να προκύπτουν με σαφήνεια και πληρότητα:
* Τα υπογεγραμμένα φύλλα παρουσίας των εκπαιδευομένων κατά τον Α’ κύκλο της θεωρητικής εκπαίδευσης στο πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης για τις ημερομηνίες 13.8.22, 24.8.22, 30.8.22, 31.8.22, 9.9.22, 17.9.2022 και 7.10.22 και στο πρόγραμμα της Αθήνας για τις 13.8.22.
*Ο τρόπος υλοποίησης των υπολειπόμενων ωρών θεωρητικής εκπαίδευσης, ο οποίος ενσωματώθηκε στην πρακτική εκπαίδευση (Β΄ κύκλο εκπαίδευσης) και ο ακριβής αριθμός του συνόλου των εκπαιδευομένων.
* Οι βεβαιώσεις των αρμόδιων Επιθεωρήσεων περί ολοκλήρωσης του Β’ Κύκλου θεωρητικής εκπαίδευσης (177 ωρών).
* Οι βεβαιώσεις πιστοποίησης περί ολοκλήρωσης της πρακτικής εκπαίδευσης (75 ημερών).
* Τα έγγραφα στοιχεία για την πρακτική εκπαίδευση τριών εκπαιδευόμενων

Δεύτερον: Από το σύνολο των έγγραφων στοιχείων που έχει στη διάθεσή της η Αρχή, διαπιστώνεται ασάφεια μεταξύ του συνολικού αριθμού των αρχικά υποψήφιων εκπαιδευόμενων σταθμαρχών και του τελικού αριθμού των προσώπων που μετείχαν επιτυχώς στην ερευνώμενη εκπαίδευση.

Οι ενδείξεις

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, η ΡΑΣ έχει ενδείξεις ότι ο διαχειριστής της σιδηροδρομικής υποδομής (ΟΣΕ):

Δεν εξασφάλισε, ως όφειλε, πρόγραμμα κατάρτισης του προσωπικού και των συστημάτων, τα οποία διασφαλίζουν, ότι διατηρείται η επάρκεια προσόντων του προσωπικού και εκτελούνται αναλόγως τα σχετικά καθήκοντα, συμπεριλαμβανομένων ρυθμίσεων σχετικά με την καλή φυσική και ψυχολογική κατάσταση.

Τα παραπάνω αποτελούν παράβαση της διάταξης του άρθρου 61 §3 ‘’Συστήματα διαχείρισης της ασφάλειας’’ του Δεύτερου Μέρους (Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 11ης Μαΐου 2016 (ΕΕ L 138)) του Ν. 4632/2019)

H κατάρτιση που παρασχέθηκε από τον ΟΣΕ στο συγκεκριμένο ελεγχόμενο θεωρητικό και πρακτικό κύκλο εκπαίδευσης και αφορά σε προσωπικό του ΟΣΕ που επιτελεί κρίσιμα καθήκοντα ασφάλειας (σταθμάρχες) υπήρξε ελλιπής και ως εκ τούτου ανεπαρκής, δεδομένου, ότι δεν πιστοποιούνται με σχετικές βεβαιώσεις των αρμόδιων υπηρεσιών:

Α. Οι υπηρεσίες κατάρτισης των σταθμαρχών, οι οποίες, πρέπει να περιλαμβάνουν;

*Εκπαίδευση για τις απαραίτητες γνώσεις
* Κανόνες και διαδικασίες λειτουργίας,
* σηματοδότηση και σύστημα ελέγχου - χειρισμού, καθώς και

Β. Οι Διαδικασίες έκτακτης ανάγκης που ισχύουν για τα εκτελούμενα δρομολόγια.

Τα παραπάνω αποτελούν παράβαση της διάταξης του άρθρου 65 §§2 και 6 (Πρόσβαση στις εγκαταστάσεις κατάρτισης) του Δεύτερου Μέρους (Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 11ης Μαΐου 2016 (ΕΕ L 138)) του Ν. 4632/2019, σε συνδυασμό και με τον Εκτελεστικό Κανονισμό 2019/773.

Η απόφαση της Ολομέλειας

Βάσει όλων των σοβαρών προαναφερθεισών ενδείξεων και ενόψει των σχετικών ανακοινώσεων για την έναρξη των σιδηροδρομικών δρομολογίων, η Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων αποφάσισε ομοφώνως τα ακόλουθα:

Διαπιστώνει σοβαρές ενδείξεις παράβασης από τον διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ» των διατάξεων των άρθρων 61 §3 περίπτωση (στ) (Συστήματα διαχείρισης της ασφάλειας) και 65 §§2 και 6 (Πρόσβαση στις εγκαταστάσεις κατάρτισης) του Δεύτερου Μέρους (Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 11ης Μαΐου 2016 (ΕΕ L 138)) του Ν. 4632/2019, οι οποίες (παραβάσεις) σχετίζονται άμεσα με το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειάς του (ΣΔΑ) κατά τα ειδικότερα διαλαμβανόμενα στο ανωτέρω (IV) σκεπτικό.

Καλεί τον διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ» εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την κοινοποίηση σε αυτόν της παρούσας και ενώπιον της Αρχής:

*Να εκθέσει με σχετικό έγγραφο υπόμνημά του τις απόψεις του.

*Να προτείνει (εγγράφως) άμεσα μέτρα αποκατάστασης, ώστε, το Σύστημα Διαχείρισης της Ασφάλειάς του να είναι σύμφωνο με τις απαιτήσεις των άρθρων 61 §3 (Συστήματα διαχείρισης της ασφάλειας) και 65 §§2 και 6 (Πρόσβαση στις εγκαταστάσεις κατάρτισης) του Δεύτερου Μέρους (Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 11ης Μαΐου 2016 (ΕΕ L 138)) του Ν. 4632/2019, σε συνδυασμό και με τον Εκτελεστικό Κανονισμό 2019/773.
Υποχρεώνει τον διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ» να μην απασχολεί σε θέσεις κρίσιμων καθηκόντων ασφάλειας το σύνολο των υποψήφιων σταθμαρχών οι οποίοι μετείχαν στην, κατά τα ειδικότερα διαλαμβανόμενα στο ανωτέρω ιστορικό της παρούσας, «Βασική Εκπαίδευση Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας (Σταθμάρχες)» με κωδ. 22075 και 22076.

Απειλεί τον διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ» με την επιβολή προστίμου ποσού εκατό χιλιάδων ευρώ (100.000, 00 €) για κάθε ημέρα μη συμμόρφωσης με το διατακτικό της παρούσας.

Ορίζει τη Μονάδα Ασφάλειας και Διαλειτουργικότητας της Αρχής καθ’ ύλην αρμόδια να εξετάσει, να αξιολογήσει και να εισηγηθεί αρμοδίως τα, κατά τον ανωτέρω τόπο και χρόνο, προτεινόμενα από τον διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ», μέτρα αποκατάστασης.

Εξουσιοδοτεί την Πρόεδρο της ΡΑΣ να κοινοποιήσει την παρούσα απόφαση στον διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ»

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων συνεχίζει με αμείωτους ρυθμούς την έρευνα την οποία διενεργεί στο πλαίσιο του αυτεπάγγελτου ελέγχου που ξεκίνησε την επόμενη ημέρα μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα, με στόχευση να ολοκληρωθεί η διαδικασία το συντομότερο δυνατό.

Δείτε βίντεο:



Δείτε επίσης:

Ξεσπά ο πατέρας της Ελπίδας Χούπα για τα αρνητικά σχόλια εναντίον του: «Δεν με αγγίζουν»
 
Προθεσμία να απολογηθεί την ερχόμενη Παρασκευή έλαβε ο σταθμάρχης Λάρισας που έφυγε νωρίτερα

Βιάζεται ο Γεραπετρίτης να ξεκινήσουν τα τρένα ενώ δεν υπάρχουν ούτε ανταλλακτικά!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

Ακολουθήστε μας στο Youtube!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Φρεαττύδα: Ποιος έσωσε την 17χρονη από βιασμό; Πώς περιγράφει το περιστατικό

Ένας 22χρονος σερβιτόρος και αθλητής του καράτε και του ταε κβο ντο ήταν αυτός...

Σοκ στη Μύκονο: Πέθανε ξαφνικά στα 40 του ο γνωστός κοσμηματοπώλης, Φώτης Πονηρός

Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία τη Μυκόνου από τον απροσδόκητο χαμό του γνωστού κοσμηματοπώλη...

Ξεσπά ο πατέρας της Καρολάιν: «Εύχομαι ο Αναγνωστόπουλος να σαπίσει στην φυλακή!»

Την οργή κα την αγανάκτησή του για τον δολοφόνο της κόρης του, Καρολάιν εξέφρασε...

Βίντεο-ντοκουμέντο: Μεταμφιεσμένοι σε καθαριστές συνέλαβαν τον «τραπεζίτη» των καρτέλ ναρκωτικών οι αστυνομικοί

Στα χέρια της αστυνομίας βρίσκεται το ηγετικό στέλεχος της μαφίας που ξέπλενε μαύρο χρήμα...

Δίκη Ρ. Πισπιρίγκου: «Η Τζωρτζίνα δεν είχε αρρυθμία», λέει εντατικολόγος του Ωνασείου

Στην καλή λειτουργία της καρδιάς της Τζωρτζίνας αναφέρθηκε σήμερα στην δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου...

Πέθανε ο καραγκιοζοπαίχτης Θανάσης Σπυρόπουλος

Σε ηλικία 92 ετών άφησε την τελευταία του πνοή ο γνωστός καραγκιοζοπαίχτης Θανάσης Σπυρόπουλος.Ο...

Θάνατος 68χρονης κτηνοτρόφου: «Ο άντρας της την χτυπούσε και τη φόβιζε», αποκαλύπτει ο αδερφός...

Ακόμα δεν έχει πέσει φως στα αίτια του θανάτου της 68χρονης κτηνοτρόφου από την...

Χειροπέδες σε 66χρονη που διακινούσε ναρκωτικά έξω από σχολεία!

Στα χέρια της αστυνομίας έπεσε μια γυναίκα στην Αθήνα η οποία διακινούσε ναρκωτικά στην...

Κοινωνικός Τουρισμός: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα – Η νέα προθεσμία

Μια δεύτερη ευκαιρία έχουν όσοι πολίτες, άνεργοι και εργαζόμενοι, δεν πρόλαβαν να υποβάλλουν αίτηση...

Ο Αρχιεπίσκοπος που αρνήθηκε να παραιτηθεί στο καθεστώς των συνταγματαρχών

Το έτος 1962 βρήκε την Ελλαδική Εκκλησία σε μεγάλη αναστάτωση. Μετά τον θάνατο του...

Μακάβριο θέαμα στην Πάτρα: Πτώμα άνδρα ξεβράστηκε σε παραλία!

Μπροστά σε ένα αποτρόπαιο θέαμα βρέθηκαν οι κάτοικοι που μένουν κοντά στην παραλία Δάφνες...

«Δεν θα δεχτώ ούτε ευρώ για την δολοφονία του πατέρα μου» – Ξεσπά ο...

Συγκλονίζει στην πρώτη του συνέντευξη μετά από τις συλλήψεις των εμπλεκόμενων στην δολοφονία του...

Απίστευτο: Προωθούν μετανάστες στην Ελλάδα ακόμα και με τζετ σκι!

Σε ιδιαίτερα αυξημένη επιφυλακή βρίσκονται οι ελληνικές αρχές τόσο στην ξηρά όσο και στην...

Εντοπίστηκε υποβρύχιο που είχε βυθιστεί στο Αιγαίο το 1942 – Η συγκλονιστική ιστορία του

Σε βάθος 203 μέτρων και έπειτα από πολυετή έρευνα εντοπίστηκε βρετανικό υποβρύχιο που αγνοούνταν...

Κως: «Έχουμε 4 ασθενοφόρα που σαπίζουν», καταγγέλει ο ανιψιός της 63χρονης που ξεψύχησε σε...

Σε μια σοβαρή καταγγελία προχώρησε ο ανιψιός της 63χρονης γυναίκας από την Κω η...

ΣΧΟΛΙΑ

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Εφυγα γιατί πουλάνε τους βαθμούς!»

Ο λόγος της πανεπιστημιακού Λένας Διβάνη, συμφωνείς, διαφωνείς μαζί της, έχει πάντοτε ενδιαφέρον, διότι έχει «γωνίες». Δεν είναι ποτέ στρογγυλός. Τα βιβλία της, εξίσου...

Πέθανε ξαφνικά από καρδιά υποψήφιος βουλευτής – Σοκ στο Ηράκλειο

Κεραυνός εν αιθρία σε όλη την Κρήτη ήταν η είδηση για τον ξαφνικό θάνατο του Νικόλα Κοσμαδάκη, ενός νέου ανθρώπου, ο οποίος μάλιστα στις...

Ο «Κατήφορος» της Πατησίων! «Ζούγκλα» με «πεταλούδες της νύχτας» εξ Αφρικής 

Ανάστατοι οι κάτοικοι των γύρω περιοχών - «Τρέμουμε από τον θόρυβο, από τις ύβρεις, από όσα συμβαίνουν»

Ανείπωτη τραγωδία στην Νέα Μάκρη: Πέθανε 19χρονη έγκυος – Περίμενε ασθενοφόρο επί ώρες

Ακόμη μία γυναίκα «πλήρωσε» με την ζωή της την κατάρρευση του ΕΣΥ

Πέθανε ο Γιάννης Φλωρινιώτης

Σε ηλικία 76 ετών άφησε την τελευταία του πνοή ο Γιάννης Φλωρινιώτης. Ο λαμπερός καλλιτέχνης που ήταν «μεγάλη φίρμα» έφυγε από τη ζωή ενώ...

Λάκης Λαζόπουλος για Νόνικα Γαληνέα: Τα τελευταία της λόγια και το βιβλίο που του είχε αναθέσει

Ο Λάκης Λαζόπουλος αποχαιρετώντας την Νόνικα Γαληνέα μέσα από την εκπομπή του «Έξω από στο στόμα του Λάκη» που προβάλλεται κάθε Τετάρτη στις 19:00...

Θερμό επεισόδιο του Μάκη Βορίδη με εφοπλιστή!

Πολλά νεύρα έχει ο Μάκης Βορίδης, μετά το κάζο που έπαθε στις εκλογές. Μπορεί το αποτέλεσμα ήταν ένας θρίαμβος για τη Νέα Δημοκρατία, ήταν...
spot_img

NEWSROOM

spot_img