ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΝέα πιάτσα ναρκωτικών, κάτω από το Συμβούλιο της Επικρατείας!

Νέα πιάτσα ναρκωτικών, κάτω από το Συμβούλιο της Επικρατείας!

Του Γιώργου Αποστολόπουλου*

Μέσα στη Στοά του Αρσακείου πάνω από την οποία βρίσκεται το ΣτΕ αλλά και στην όμορη πλατεία Δικαιοσύνης στην Πανεπιστημίου, η Αθήνα «φιλοξενεί» πλέον τη νέα πιάτσα ναρκωτικών.

Πιάτσα να κωδικών κάτω από το Συμβούλιο της Επικρατείας

Όπως ανέφερα στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, με την Δημοτική αρχή να σιωπά, τόσο η Κυβέρνηση όσο και ο Δήμος οφείλουν να παρέμβουν άμεσα.
Είναι δυνατόν να συμβαίνουν όλα αυτά σε χώρο μάλιστα που συνδέεται με το ανώτατο δικαστήριο της χώρας;

Κατόπιν αυτού, τι ελπίδες να έχουν οι προδομένοι κάτοικοι του Αγίου Παύλου, της πλατείας Βάθης, του Αγίου Παντελεήμονα, των Πατησίων, της πλατείας Αμερικής, των Σεπολίων, του Κολωνού των Εξαρχείων και των άλλων ξεχασμένων περιοχών της πόλης;

*Ο Γιώργος Αποστολόπουλος είναι υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ για την Α Αθήνας

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης