Στη δημοσιότητα το πόρισμα για τα Τέμπη: Πολλοί παράγοντες οδήγησαν στην τραγωδία

Αφορούν σε λειτουργία, ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογικό εξοπλισμό και διοίκηση

Συντάκτης: Newsroom

Ένας συνδυασμός παραγόντων οδήγησε στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 57 άνθρωποι όπως προκύπτει από το πόρισμα που έβγαλε η ειδική επιτροπή που όρισε το Υπουργείο Μεταφορών.

Το πόρισμα, το οποίο είναι περισσότερες από 200 σελίδες είχε παραδοθεί την Μεγάλη Τρίτη στον αρμόδιο Υπουργό Γιώργο Γεραπετρίτη και σήμερα δόθηκε στην δημοσιότητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το πόρισμα ρίχνει ευθύνες στον ΟΣΕ και την πολιτική ηγεσία με τελικό αποδέκτη την κυβέρνηση Μητσοτάκη. 

Όπως προκύπτει από το πόρισμα, το δυστύχημα έγινε καθώς πολλοί παράγοντες συνηγόρησαν σε επίπεδο λειτουργίας, ανθρωπίνου δυναμικού, τεχνολογικού εξοπλισμού και διοίκησης.

Μεταξύ άλλων, αναφέρει πως τόσο ο προφυλακισμένος σταθμάρχης της Λάρισας όσο και οι μηχανοδηγοί των δύο τρένων που συγκρούστηκαν δεν τήρησαν τους κανονισμούς.

___

Ο ρόλος του σταθμάρχη Λάρισας

Ο σταθμάρχης Λάρισας προχώρησε σε πολλές αστοχίες με  αστοχία το γεγονός ότι αν και όφειλε με βάση την από 23.12.2022 έγγραφη εντολή της Διεύθυνση Κυκλοφορίας του ΟΣΕ («Οι σταθμάρχες Λάρισας, υποχρεωτικά θα σχηματίζουν τη διαδρομή με τη χρήση κομβίων αφετηρίας-στόχου») να χαράξει τη διαδρομή του IC 62 από τη Λάρισα προς Ν. Πόρους (όπως και για όλους τους συρμούς) υποχρεωτικά αυτόματα.

Αυτό όφειλε να το κάνει πριν αναγγείλει την αναχώρηση του IC 62.

Αυτόματη χάραξη σημαίνει στην πράξη ότι ο σταθμάρχης του δρομολογίου που χαράζει επί του τοπικού πίνακα τηλεχειρισμού του σταθμού και που ορίζουν το κύκλωμα γραμμής που καλύπτει την έξοδο του σταθμού από Λάρισα προς Ν. Πόρους από τη γραμμή ανόδου. Στην αυτόματη χάραξη δρομολογίου όλες οι αλλαγές γραμμής διευθετούνται αυτομάτως από το σύστημα, που παρέχει στο σταθμάρχη οπτική χρωματική εικόνα επί του πίνακα κυκλοφορίας της διαδρομής – δρομολογίου που χάραξε. Η ενέργεια αυτή, με βάση την επιτόπια αυτοψία που έκανε η Επιτροπή  Εμπειρογνωμόνων στις 20-3-2023, ήταν δυνατή.

Άρα αν ο Σταθμάρχης Λάρισας είχε χαράξει το δρομολόγιο με βάση τον αυτόματο χειρισμό θεωρώντας ότι το IC 62  θα κινηθεί στη γραμμή ανόδου, ως όφειλε με βάση τη γραπτή εντολή  της 23-12-2022, οι αλλαγές θα είχαν διευθετηθεί αυτόματα και ο φωτεινός πίνακας θα έδειχνε την πορεία κίνησης του IC 62 κατά μήκος της γραμμής ανόδου χωρίς αλλαγή πορείας. Επισημαίνεται ακόμη ότι αν ο σταθμάρχης κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου, τότε το σύστημα (πίνακας τηλεχειρισμού) δεν του επιτρέπει να παρέμβει χειροκίνητα και να αλλάξει κάποια από τις αλλαγές γραμμής που αφορούν το συγκεκριμένο αυτόματα χαραχθέν  δρομολόγιο.

Τεκμαίρεται λοιπόν, με βάση το πόρισμα,  ότι ο Σταθμάρχης Λάρισας δεν προέβη σε αυτόματη χάραξη, αλλά σε χειροκίνητη διευθέτηση των αλλαγών για την κίνηση του IC 62 μεταξύ Λάρισας – Ν. Πόρων. Η άποψη αυτή είναι συμβατή με το ότι η τελευταία καταγεγραμμένη αυτόματη χάραξη δρομολογίου έγινε στις 22:12, ενώ το IC 62 εισήλθε στο σταθμό Λάρισας στις 23:02, ενώ δεν προκύπτει και από πουθενά με βάση το πόρισμα ότι ο σταθμάρχης έδωσε εντολή στον κλειδούχο να αναλάβει ο κλειδούχος τη διευθέτηση της αλλαγής 118.

Επίσης, υπήρξε ελλιπής ραδιοεπικοινωνία μεταξύ σταθμάρχη Λάρισας και μηχανοδηγού IC 62 καθώς δεν προέκυψε οποιαδήποτε επικοινωνία τους πριν ξεκινήσει το IC 62 στη γραμμή καθόδου.

Μη επίδοση από Σταθμάρχη Λάρισας Δελτίου 1001 στο Μηχανοδηγό του IC 62
Στις 23:04 ο Σταθμάρχης Λάρισας δίνει αναγγελία αναχώρησης για το IC 62, αλλά στις 23:05 δέχεται αναγγελία από τη Σταθμάρχη Ν. Πόρων ότι έχει αναχωρήσει από Ν. Πόρους και κινείται προς Λάρισα ο εμπορικός συρμός 63503. Στην αναγγελία αυτή δεν υπήρξε καμία αντίδραση ή ενέργεια του Σταθμάρχη Λάρισας, ίσως επειδή είχε την εντύπωση ότι απέστειλε το  IC  62 από τη γραμμή ανόδου.

Τα συμπεράσματα

Τα προβλήματα των Ελληνικών Σιδηροδρόμων είναι χρόνια και σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με την σταδιακή προτίμηση των πολιτών σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης λόγω και της ανάπτυξης των οδικών αξόνων και των άλλων μορφών μετακίνησης όπως η αεροπλοΐα.

Οι καθυστερήσεις στην υλοποίηση του συνόλου των συμβάσεων για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου αποτελεί ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που οφείλεται σε όλους τους εμπλεκόμενους στις διαγωνιστικές διαδικασίες αλλά και την κακή οργάνωση και εκτέλεση τους από τις αναθέτουσες αρχές. Ειδικότερα αναφέρονται οι 11 συνολικές παρατάσεις της επίμαχης σύμβασης 717/14 και αναδεικνύονται οι σοβαρές καθυστερήσεις κυρίως της περιόδου 2015 – 2019 μνημονεύοντας και τους σχετικούς ελέγχους της ΕΔΕΛ και της ΕΑΔ.

Στο σταθμό Λάρισας υπήρχε κατά το χρόνο του δυστυχήματος σηματοτεχνική κάλυψη για την περιοχή του σταθμού και λειτουργούσε και λειτουργεί τοπικός πίνακας τηλεχειρισμού του σταθμού που διαθέτει όλες τις αναγκαίες ενδείξεις για να μπορεί ο σταθμάρχης να έχει την απαραίτητη εικόνα.

Οι σταθμάρχες

Όσον αφορά στους σταθμάρχες, με βάση το φύλλο παρουσίας σταθμαρχών Λάρισας – Μεζούρλου, αυτοί  ήταν κατανεμημένοι ως εξής στις τρεις (3) βάρδιες :Βάρδια 06:00-15:00  : 2 σταθμάρχες

Βάρδια 14: 00-23:00  : 2 σταθμάρχες

Βάρδια 22:00-07:00 : 1 σταθμάρχης

Με βάση τα παραπάνω, το  χρονικό διάστημα 22:00-23:00 ήταν σε εντεταλμένη υπηρεσία τρεις (3) σταθμάρχες.

Οι δυσλειτουργίες

Την ημέρα του δυστυχήματος:

Δεν λειτουργούσε η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα στη γραμμή ανόδου. Το χρονικό διάστημα της μη λειτουργίας ήταν από 15:52 της 28-2-2023 έως 01:05 της 1-3-2023.

Υπήρχε διακοπή κυκλοφορίας στη γραμμή ανόδου στο τμήμα Λάρισα-Λιτόχωρο. Το χρονικό διάστημα μη λειτουργίας ήταν από 19:21 έως 21:38 της 28-2-2023.

Το φωτόσημα εξόδου του σταθμού Λάρισας στη γραμμή 2 είναι μόνιμα κόκκινο λόγω μη λειτουργίας, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, της ηλεκτρικής πλευρικής σηματοδότησης. Η δυσλειτουργία αυτή είναι γνωστή στους σταθμάρχες και ειδοποιούν σχετικά τους μηχανοδηγούς.

Ο χειρισμός της αλλαγής 101 (διευθέτηση στη διαγώνιο), που βρίσκεται στην είσοδο του σταθμού Λάρισας κατά την κίνηση από Παλαιοφάρσαλο, λόγω τεχνικού προβλήματος δεν μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά από το κομβίο του πίνακα χειρισμού αλλαγών αλλά μόνον επί τόπου από τον κλειδούχο με τη ράβδο χειρισμού.

Την ημέρα της επί τόπου επίσκεψης της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, στο σταθμό της Λάρισας και επισκόπησης του πίνακα τηλεχειρισμού αλλαγών (20-3-2023) διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν δυνατή η παρακολούθηση της πορείας του συρμού στο τμήμα ΕΑ2 μήκους 1200 μέτρων. Το γεγονός αυτό περιορίζει το μήκος και κατ’ επέκταση το χρόνο που θα ήταν αντιληπτός από το σταθμάρχη ένας συρμός που κινούνταν από Λάρισα προς Ν. Πόρους μέσω της γραμμής καθόδου (στην προκειμένη περίπτωση ο συρμός IC 62). Επισημαίνεται, ωστόσο ότι η Επιτροπή δεν γνωρίζει αν η δυσλειτουργία αυτή υπήρχε και κατά την ημέρα του δυστυχήματος (28-2-2023).

Η κατάληψη ενός κυκλώματος γραμμής από ένα συρμό και γενικότερα η κίνηση του συρμού θα μπορούσε να απεικονίζεται με πιο εύληπτο τρόπο (π.χ. συνεχής ένδειξη). Δύο λυχνίες του πίνακα χειρισμού ήταν την ημέρα της επί τόπου επίσκεψης της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων στο σταθμό της Λάρισας (20-03-2023) εκτός λειτουργίας, χωρίς ωστόσο εξ αυτού του λόγου να χάνεται η οπτική εποπτεία κίνησης των συρμών επί του πίνακα.
Υπήρξε αστοχία στο σύστημα προστασίας της Ισόπεδης Σιδηροδρομικής Διάβασης (ΙΣΔ) στη θέση Καραγάτση (μη λειτουργία τροχοεπαφής κατάληψης γραμμής). Με βάση τις φωνητικές καταγραφές ο σταθμάρχης είχε να επιληφθεί.

Αν επομένως μεταξύ Λάρισας – Ν. Πόρων είχε αποκατασταθεί και η φωτεινή σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση, η χάραξη δρομολογίου του IC 62 θα γινόταν από τον κεντρικό χειριστή και θα διαβιβαζόταν για εκτέλεση στο Σταθμάρχη Λάρισας. Ο τελευταίος θα έλεγχε το χαραχθέν από τον κεντρικό χειριστή  δρομολόγιο του IC 62 και κατόπιν ή θα το υλοποιούσε ή  θα διατύπωνε στον κεντρικό χειριστή πιθανές αντιρρήσεις. Συνεπώς στην τηλεδιοίκηση ο κεντρικός χειριστής (δηλαδή το ανθρωποτεχνικό σύστημα 1ου επιπέδου) θα είχε ένα (επίσης ανθρωποτεχνικό) 2ο επίπεδο ελέγχου (τον Σταθμάρχη). Προκύπτει λοιπόν ότι στην περίπτωση της τηλεδιοίκησης το επίπεδο ασφαλείας προσεγγίζει το μέγιστο, χωρίς ωστόσο να το εξασφαλίζει.

Αν λειτουργούσε το ETCS και χαραζόταν το δρομολόγιο του  IC 62 από τη γραμμή καθόδου (είτε από τον Σταθμάρχη Λάρισας είτε από τον Κεντρικό Χειριστή Τηλεδιοίκησης), ο επόμενος από τη Λάρισα σταθμός (Ν. Πόροι) δεν θα έδινε ελεύθερη τη γραμμή καθόδου για τον εμπορικό 63503  και το φωτόσημα στην έξοδο από Ν. Πόρους προς Λάρισα θα ήταν κόκκινο.

Αν λειτουργούσε πλήρως το σύστημα GSM-R, ο μηχανοδηγός του IC 62 θα είχε τη δυνατότητα μόλις αντιλήφθηκε ότι κινείται στη γραμμή καθόδου να επικοινωνήσει με το μηχανοδηγό του αντίθετα κινούμενου εμπορικού συρμού 63503 και να συνειδητοποιήσουν και οι δυο ότι βρίσκονται σε συγκρουσιακή πορεία. Άρα θα υπήρχε η δυνατότητα για ένα δεύτερο ανθρωποτεχνικό επίπεδο επιβεβαίωσης και αποτροπής ως προς τη διαχείριση του πρώτου ανθρωποτεχνικού επιπέδου (σταθμάρχης Λάρισας). Πάντως και το υφιστάμενο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας του ΟΣΕ έδινε τη δυνατότητα στους δυο μηχανοδηγούς να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, εκτός και αν κάτι τέτοιο εμποδιζόταν από το ότι το IC 62 βρισκόταν στην κάτω πλευρά του Ολύμπου και το εμπορικό 63503 στην πάνω πλευρά του, με μικρό μεν αλλά  μη παντελώς  αποκλειόμενο  ενδεχόμενο ο παρεμβαλλόμενος ορεινός όγκος του Ολύμπου να εμπόδιζε τη ραδιοεπικοινωνία με τη χρήση του υφιστάμενου συστήματος (VHF).

Δείτε βίντεο:






Δείτε επίσης:

Τραγωδία στα Τέμπη: Βαριές ευθύνες σε ΟΣΕ και πολιτική ηγεσία ρίχνει το πόρισμα της επιτροπής
 
Στον Γεραπετρίτη το πόρισμα της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για την τραγωδία στα Τέμπη

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

Ακολουθήστε μας στο Youtube!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

H Θεσσαλία το επίκεντρο στο Έκτακτο Δελτίο Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων που εξέδωσε η ΕΜΥ

Στην επικαιροποίηση του Έκτακτου Δελτίου Επιδείνωσης Καιρού που εξέδωσε την Παρασκευή 22/9, προχώρησε σήμερα, Κυριακή 24/9, η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, αναβαθμίζοντάς το σε Έκτακτο...

Κλήρωση Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί σήμερα

Οι τυχεροί αριθμοί στην αποψινή κλήρωση του ΟΠΑΠ Τζόκερ είναι οι εξής: 1, 8, 11, 36, 41 με Τζόκερ το 4.Σημειώθηκε ένα ακόμη τζακ...

Συνελήφθησαν δύο άτομα που ενεπλάκησαν στο επεισόδιο με πυροβολισμούς στο Περιστέρι

Δύο άτομα τραυματίστηκαν από πυροβολισμούς που «έπεσαν» στη λεωφόρο Θηβών στο Περιστέρι σήμερα τα ξημερώματα, σπέρνοντας τον πανικό στους κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι...

Αλεξανδρούπολη: 60χρονος φέρεται να αυτοπυροβολήθηκε στο μπαλκόνι του σπιτιού του!

Σε συναγερμό τέθηκαν οι αστυνομικές Αρχές της Αλεξανδρούπολης για περιστατικό με πυροβολισμούς που σημειώθηκε στην πρωτεύουσα του Έβρου γύρω στις 9 το βράδυ.Σύμφωνα με...

Αρναούτογλου για νέα κακοκαιρία: Σε Θεσσαλία και Στερεά αναμένονται τα μεγαλύτερα ύψη βροχής

Σαφώς υποδεέστερη σε σχέση με το βαρομετρικό χαμηλό «Daniel» θα είναι η νέα κακοκαιρία που αναμένεται να «χτυπήσει» την χώρα μας από αύριο, Δευτέρα...

Συνεχίζεται το θρίλερ της εξαφάνισης πατέρα και γιου από την Άρτα – Τα ίχνη...

Για τέταρτη συνεχόμενη ημέρα σήμερα, Κυριακή 24/9, ο 65χρονος καθηγητής φυσικής αγωγής από την Άρτα και ο 38χρονος γιος του παραμένουν αγνοούμενοι, παρά τις...

Ήδη ήχησε το 112 για την επερχόμενη κακοκαιρία – Προειδοποιητικό μήνυμα σε Εύβοια, Θεσσαλία,...

Δεδομένου των όσων είχε ακούσει δικαίως η κυβέρνηση Μητσοτάκη, όσον αφορά, μεταξύ άλλων, και στην αργοπορημένη αντίδρασή της στο σαρωτικό χτύπημα της κακοκαιρίας «Daniel»...

Συναγερμός στη Θεσσαλία: Ξανακλείνουν τα σχολεία λόγω της νέας κακοκαιρίας – «Λουκέτο» από 25...

«Κατά περίπτωση» αποφασίστηκε να λειτουργήσουν τις ίδιες ημέρες οι δημόσιες υπηρεσίες της Περιφέρειας

Νέα επεισόδια στη Λάρισα – «Έπνιξαν» στα χημικά τους πλημμυροπαθείς διαδηλωτές

Μια ακόμη απρόκλητη επίθεση από τις δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. προς διαδηλωτές μετέτρεψε σε πεδίο μάχης το κέντρο της Λάρισας, όταν τα ΜΑΤ έκαναν εκτεταμένη...

Θεσσαλία: Στη «μάχη» οι Ένοπλες Δυνάμεις ενόψει της επικείμενης κακοκαιρίας

Την ώρα που οι κάτοικοι της Θεσσαλίας ζουν με τον τρόμο για το τι θα τους ξημερώσει ενόψει της επικείμενης κακοκαιρίας που αναμένεται να...

Θανάσιμο ατύχημα στην Πέλλα – Νεκρός 25χρονος οδηγός τρακτέρ

Τραγικό τέλος βρήκε σήμερα το πρωί στο Ελευθεροχώρι της Πέλλας ένας 25χρονος οδηγός τρακτέρ.Σύμφωνα με την Αστυνομία, το δυστύχημα σημειώθηκε στις 9 το πρωί...

Τον «τσάκωσαν» την ώρα που έκλεβε κοσμηματοπωλείο στη Θεσσαλονίκη

Επ' αυτοφώρω συνελήφθη από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ 42χρονος στη Θεσσαλονίκη για ένοπλη ληστεία σε κοσμηματοπωλείο της πόλης.Ειδικότερα, το μεσημέρι του Σαββάτου ο δράστης,...

Κτηνωδία στη Λέσβο: 62χρονος σκότωσε γάτα με καλάμι ψαρέματος

Αποτροπιασμό προκαλεί η είδηση του θανάσιμου τραυματισμού γάτας από 62χρονο με καλάμι ψαρέματος στη Λέσβο.Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αστυνομίας το γατάκι βρήκε φρικτό...

Προειδοποίηση meteo: «Ψυχρή λίμνη» θα προκαλέσει η νέα κακοκαιρία – Στο επίκεντρο η Θεσσαλία

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει το meteo.gr για το νέο κύμα κακοκαιρίας που θα προκαλέσει το φαινόμενο της «ψυχρής λίμνης» και αναμένεται να πλήξει...

Βόλος: Ο 28χρονος Αλβανός χτυπούσε και το 2,5 ετών παιδί του

Φρικιαστικές ιστορίες έρχονται στην επιφάνεια για την σκοτεινή δράση του κατηγορούμενου

ΣΧΟΛΙΑ

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Για ποτάρες βγήκαν Στέφανος, Τάιλερ και η τρανς Αλίκη Βασιλούδη: Θα κάνουν μαζί εκπομπή

Ο Στέφανος Κασσελάκης και ο σύζυγός του Τάιλερ Μακμπέθ, βγήκαν για ποτό μαζί με τη γνωστή τρανς Αλίκη Βασιλούδη όπως είδαμε σε σχετικό βίντεο...

Λάκης Γαβαλάς για Στέφανο Κασσελάκη: «Σε ένα θεματικό πάρτυ φορούσε κόκκινο φόρεμα και γόβες και ήταν εξαιρετικός»

Ο Λάκης Γαβαλάς έκανε κάποιες δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Breakfast@Star» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις καλοκαιρινές του διακοπές, στη συμμετοχή του στη σειρά...

Δημοσκόπηση: Ποιον προτιμάτε για πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ;

Είμαστε πλέον στην τελική ευθεία για την εκλογή προέδρου στον ΣΥΡΙΖΑ. Στον δεύτερο γύρο, αναμετράται ο Στέφανος Κασσελάκης με την Έφη Αχτσιόγλου.Εσείς ποιον προτιμάτε...

Συνεχίζεται το θρίλερ της εξαφάνισης πατέρα και γιου από την Άρτα – Τα ίχνη τους χάθηκαν την Πέμπτη 21/9

Για τέταρτη συνεχόμενη ημέρα σήμερα, Κυριακή 24/9, ο 65χρονος καθηγητής φυσικής αγωγής από την Άρτα και ο 38χρονος γιος του παραμένουν αγνοούμενοι, παρά τις...

Ντου της Ελένης Λουκά στον Κασσελάκη!

Έξω από το εκλογικό κέντρο του Πολιτιστικού Κέντρου ΓΑΛΑΞΙΑΣ στην Πλατεία Νέας Σμύρνης βρέθηκε, εκτός από πλήθος κόσμου και υποστηρικτές του Στέφανου Κασσελάκη, και...

«Τα πήρε» ο Κώστας Φραγκολιάς με τον Γιώργο Λιάγκα: «Δηλαδή συγγνώμη… ο Λιάγκας έφτιαξε τον Ουγγαρέζο»;

Ράγισε το γυαλί της σχέσης του Δημήτρη Ουγγαρέζου και του Γιώργου Λιάγκα και έγινε θέμα προς συζήτηση μετά τις μπηχτές που πέταξε ο παρουσιαστής...

Σοκάρει ο σύζυγος της Εύης Ανδρεαδάκη που σκοτώθηκε στη Λιβύη: «Δεν ήθελε να πάει, την ανάγκασαν!»

«Εγώ της είπα ότι θα κάνω κάτι να μην πάει. Έφτασα σε σημείο να της πω να φύγει από το στράτευμα.», τόνισε.

Παρέμβαση – βόμβα της Ζανέτ Τσίπρα λίγο πριν ανοίξουν οι κάλπες του ΣΥΡΙΖΑ

«Φωτιές» άναψε η αδερφή του Αλέξη Τσίπρα, Ζανέτ, λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες για την ανάδειξη του νέου αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ.Η αδερφή του...
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ