ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΟχιά δάγκωσε ηλικιωμένο στο Αγρίνιο - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας»

Οχιά δάγκωσε ηλικιωμένο στο Αγρίνιο – Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας»

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Κυριακής στο Αγρίνιο όταν οχιά δάγκωσε ηλικιωμένο κατά τη διάρκεια εργασιών και χρειάστηκε να μεταφερθεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο της Πάτρας.

Μετά το τσίμπημε από το φίδι κρίθηκε σκόπιμο ο ηλικιωμένος να διακομιστεί στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» της αχαϊκής πρωτεύουσας για να του χορηγηθεί αντιοφικός ορός, όπως και έγινε.

Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news, ο άνδρας είναι καλά στην υγεία του και δεν διατρέχει κίνδυνο.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης