ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑνοίγει το σχολείο στην Ψέριμο!

Ανοίγει το σχολείο στην Ψέριμο!

Προ ημερών η «δημοκρατία» δημοσίευσε την πρωτοβουλία έναρξης εργασιών συντήρησης – ανακαίνισης του σχολείου στην ακριτική Ψέριμο, που οργανώνει ο παγκόσμιος μη κερδοσκοπικός οργανισμός ΙΗΑ.

Πρόκειται για μια σπουδαία προσπάθεια στήριξης περιοχών με σοβαρό δημογραφικό πρόβλημα. Σήμερα στην Ψέριμο ζουν 30 μόνιμοι κάτοικοι και δύο παιδιά 6 και 7 ετών, ο Πανορμίτης και ο Ταξιάρχης. Το σχολείο είναι ερειπωμένο εδώ και χρόνια.

Τα εγκαίνια των ανακαινισμένων εγκαταστάσεων, όπως πληροφόρησε την εφημερίδα ο πρώην βουλευτής και μέλος του ΙΗΑ Ευγένιος Χαϊτίδης, προγραμματίζονται για τις 3 Σεπτεμβρίου και οι εργασίες προχωρούν. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους!

*φωτο αρχείου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης