Παραλίγο «νέα Τέμπη» στο ΣΚΑ Αχαρνών: Πώς απεφεύχθη η τραγωδία

Δύο τρένα βρέθηκαν σε πολύ κοντινή απόσταση μεταξύ τους!

Must Read

Συνεχίζεται η αδιαφορία του κράτους και τα τραγικά συμβάντα αναφορικά με την λειτουργία των τρένων στη χώρα μας, ακόμα και μετά από έναν ολόκληρο χρόνο από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Συγκλονίζει μία νέα αποκάλυψη που ήρθε στο φως της δημοσιότητας, αυτή τη φορά από τις Αχαρνές, όπου δύο τρένα βρέθηκαν σε πολύ κοντινή απόσταση μεταξύ τους, καθώς ένα από αυτά παρενέβη τον κόκκινο σηματοδότη. Οι φωνές και τα ουρλιαχτά των επιβαινόντων  ακούστηκαν μέσω του ασύρματου με αποτέλεσμα οι αναφορές από τους εμπλεκομένους να επιβεβαιώνουν τους φόβους μίας νέας εθνικής τραγωδίας. Οι δύο αμαξοστοιχίες κινούνταν προς την ίδια κατεύθυνση, ωστόσο έναν θαύμα έσωσε τους επιβάτες. Σύμφωνα με όσα δημοσιεύουν «Τα Νέα», το περιστατικό που εκτυλίχθηκε στις 23 Δεκεμβρίου και ώρα 12:19 κατά το προηγούμενο έτος, θέτει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Η παραλίγο τραγωδία καταγράφηκε στον σταθμό του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών και αφορούσε την παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, που απείχε ελάχιστα από την πρόκληση σύγκρουσης δύο επιβατικών αμαξοστοιχιών της Hellenic Train. Οι αμαξοστοιχίες που ήταν ενεργές εκείνη τη στιγμή ήταν η 1313, που εκτελούσε δρομολόγιο από το Κιάτο προς τον Πειραιά, και η 51 (γνωστή και ως “Ασημένιο Βέλος”), η οποία εκτελούσε δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των εργαζομένων του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), η αμαξοστοιχία 1313 παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη και βρέθηκε πολύ κοντά στην αμαξοστοιχία 51, με την σύγκρουση να αποφεύγεται ελάχιστα πριν την καταστροφή. Αυτό οφείλεται στην έγκαιρη αντίδραση του υπευθύνου της τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ, ο οποίος ούρλιαζε κυριολεκτικά  μέσω ασύρματου με τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας 1313, προκειμένου να τον ενημερώσει να σταματήσει. Ευτυχώς, ο μηχανοδηγός ανταποκρίθηκε άμεσα στην κλήση, αποφεύγοντας έτσι την σύγκρουση λίγο πριν τη γραμμή 102. Το ρεπορτάζ της εφημερίδας αναφέρει, επίσης, ότι κατά τη διάρκεια του περιστατικού στην καμπίνα μηχανοδήγησης υπήρχε ένας μαθητευόμενος μηχανοδηγός, αν και αυτό δεν ήταν επιβεβαιωμένο επίσημα, δεδομένου ότι ο κανονικός μηχανοδηγός δεν είχε την ιδιότητα του εκπαιδευτή. Ο μηχανοδηγός υποστήριξε ότι η κατάσταση οφείλεται σε «υπέρβαση σήματος», δηλαδή το τρένο δεν σταμάτησε εγκαίρως στο ερυθρό φωτόφωρο, εξαιτίας ολίσθησης των γραμμών και των τροχών. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), ως διαχειριστής της σιδηροδρομικής υποδομής, αντέδρασε αμέσως στο σοβαρό περιστατικό καταγράφοντάς το, ενώ αντίστοιχα η Hellenic Train προσπάθησε αρχικά να μειώσει τη σημασία του. Τα στελέχη της εταιρείας δήλωσαν ότι η αιτία του περιστατικού δεν ήταν η ενέργεια του μηχανοδηγού, αλλά η ολισθηρότητα των γραμμών. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία δεν έχει κάνει κάποια επίσημη εκτίμηση ή ανακοίνωση σχετικά με το θέμα. Ο ΟΣΕ ανέφερε το περιστατικό στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων λόγω της σοβαρότητάς του και ζήτησε την ταινία του ταχογράφου από την Hellenic Train, προκειμένου να συντάξει το δικό του πόρισμα και να εξετάσει αν υπήρξε ολίσθηση στις ράγες. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία δεν έχει παραδώσει την ταινία. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ζητεί την πλήρη διαλεύκανση του περιστατικού και καλεί όλους τους εμπλεκόμενους να παραδώσουν τα πορίσματά τους.

Διαβάστε ακόμα:

Ταξίαρχος ε.α. Γερογλής: «Πλήρης αλλοίωση στην σκηνή του δυστυχήματος των Τεμπών»

Νέα βόμβα για το εθνικό έγκλημα στα Τέμπη! 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Καφές στο Da Capo με… γεύση πίκρας

Mόνο καπουτσίνο και διπλοί εσπρέσο!
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τον χρεώνουν στον… Σαμαρά

Άναψε φωτιές στην κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας ο Στράτος Σιμόπουλος με τη δήλωσή του ότι δεν θα ψηφίσει την...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Έχουν αποδείξεις για τη στοχοποίηση της Κρήτης

Ακούμε πολλά και διάφορα από τα στόματα διαφόρων υπουργών, περί επίλυσης του προβλήματος με τις ροές μεταναστών στην Κρήτη, αλλά...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Άδωνις ξαναχτυπά: «Στην Ελλάδα μάς αρέσει να γκρινιάζουμε»!

Την κοινή λογική προκαλεί ο Άδωνις Γεωργιάδης που έχει την απάντηση για τα σοβαρά προβλήματα που ταλανίζουν οι πολίτες. Και...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στη Βουλή το νομοσχέδιο για την τέταρτη φρεγάτα FDI

Κατατέθηκε σήμερα, Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025, στη Βουλή το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για την αγορά της τέταρτης φρεγάτας...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Ποιος πιστεύετε ότι μπορεί να ενώσει την Κεντροαριστερά;

Τις τελευταίες εβδομάδες η πολιτική συζήτηση περιστρέφεται γύρω από την πολυδιάσπαση της λεγόμενης Κεντροαριστεράς και τον τρόπο που αυτή θα...
SLIDER

Η αόρατη απειλή στις αποβάθρες του μετρό

Κάθε μέρα, χιλιάδες πολίτες κατεβαίνουν στις αποβάθρες του μετρό για να μετακινηθούν γρήγορα και οικονομικά. Όμως, πίσω από την αίσθηση...
ΕΛΛΑΔΑ

Ρόδος: Τηλεφωνική απάτη με «αναδρομικά» από το 1999 – Στόχος οι συνταξιούχοι

Μία νέα επιτήδεια απάτη έχει εμφανιστεί στη Ρόδο, με στόχο κυρίως τους συνταξιούχους. Άγνωστοι επιτήδειοι εκμεταλλεύονται το θέμα των αναδρομικών...
SLIDER

Τέμπη: «Παραμόρφωση τρένων» η εισαγγελική πρόταση για την πυρόσφαιρα

Μετά από 30 μήνες εντατικών ερευνών, η δικαιοσύνη καταλήγει σε μια εξαιρετικά γενικόλογη εξήγηση για το πιο αμφιλεγόμενο κομμάτι της...

Διαβάζονται τώρα