Παραλίγο «νέα Τέμπη» στο ΣΚΑ Αχαρνών: Πώς απεφεύχθη η τραγωδία

Δύο τρένα βρέθηκαν σε πολύ κοντινή απόσταση μεταξύ τους!

Must Read

Συνεχίζεται η αδιαφορία του κράτους και τα τραγικά συμβάντα αναφορικά με την λειτουργία των τρένων στη χώρα μας, ακόμα και μετά από έναν ολόκληρο χρόνο από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Συγκλονίζει μία νέα αποκάλυψη που ήρθε στο φως της δημοσιότητας, αυτή τη φορά από τις Αχαρνές, όπου δύο τρένα βρέθηκαν σε πολύ κοντινή απόσταση μεταξύ τους, καθώς ένα από αυτά παρενέβη τον κόκκινο σηματοδότη. Οι φωνές και τα ουρλιαχτά των επιβαινόντων  ακούστηκαν μέσω του ασύρματου με αποτέλεσμα οι αναφορές από τους εμπλεκομένους να επιβεβαιώνουν τους φόβους μίας νέας εθνικής τραγωδίας. Οι δύο αμαξοστοιχίες κινούνταν προς την ίδια κατεύθυνση, ωστόσο έναν θαύμα έσωσε τους επιβάτες. Σύμφωνα με όσα δημοσιεύουν «Τα Νέα», το περιστατικό που εκτυλίχθηκε στις 23 Δεκεμβρίου και ώρα 12:19 κατά το προηγούμενο έτος, θέτει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Η παραλίγο τραγωδία καταγράφηκε στον σταθμό του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών και αφορούσε την παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, που απείχε ελάχιστα από την πρόκληση σύγκρουσης δύο επιβατικών αμαξοστοιχιών της Hellenic Train. Οι αμαξοστοιχίες που ήταν ενεργές εκείνη τη στιγμή ήταν η 1313, που εκτελούσε δρομολόγιο από το Κιάτο προς τον Πειραιά, και η 51 (γνωστή και ως “Ασημένιο Βέλος”), η οποία εκτελούσε δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των εργαζομένων του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), η αμαξοστοιχία 1313 παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη και βρέθηκε πολύ κοντά στην αμαξοστοιχία 51, με την σύγκρουση να αποφεύγεται ελάχιστα πριν την καταστροφή. Αυτό οφείλεται στην έγκαιρη αντίδραση του υπευθύνου της τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ, ο οποίος ούρλιαζε κυριολεκτικά  μέσω ασύρματου με τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας 1313, προκειμένου να τον ενημερώσει να σταματήσει. Ευτυχώς, ο μηχανοδηγός ανταποκρίθηκε άμεσα στην κλήση, αποφεύγοντας έτσι την σύγκρουση λίγο πριν τη γραμμή 102. Το ρεπορτάζ της εφημερίδας αναφέρει, επίσης, ότι κατά τη διάρκεια του περιστατικού στην καμπίνα μηχανοδήγησης υπήρχε ένας μαθητευόμενος μηχανοδηγός, αν και αυτό δεν ήταν επιβεβαιωμένο επίσημα, δεδομένου ότι ο κανονικός μηχανοδηγός δεν είχε την ιδιότητα του εκπαιδευτή. Ο μηχανοδηγός υποστήριξε ότι η κατάσταση οφείλεται σε «υπέρβαση σήματος», δηλαδή το τρένο δεν σταμάτησε εγκαίρως στο ερυθρό φωτόφωρο, εξαιτίας ολίσθησης των γραμμών και των τροχών. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), ως διαχειριστής της σιδηροδρομικής υποδομής, αντέδρασε αμέσως στο σοβαρό περιστατικό καταγράφοντάς το, ενώ αντίστοιχα η Hellenic Train προσπάθησε αρχικά να μειώσει τη σημασία του. Τα στελέχη της εταιρείας δήλωσαν ότι η αιτία του περιστατικού δεν ήταν η ενέργεια του μηχανοδηγού, αλλά η ολισθηρότητα των γραμμών. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία δεν έχει κάνει κάποια επίσημη εκτίμηση ή ανακοίνωση σχετικά με το θέμα. Ο ΟΣΕ ανέφερε το περιστατικό στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων λόγω της σοβαρότητάς του και ζήτησε την ταινία του ταχογράφου από την Hellenic Train, προκειμένου να συντάξει το δικό του πόρισμα και να εξετάσει αν υπήρξε ολίσθηση στις ράγες. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία δεν έχει παραδώσει την ταινία. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ζητεί την πλήρη διαλεύκανση του περιστατικού και καλεί όλους τους εμπλεκόμενους να παραδώσουν τα πορίσματά τους.

Διαβάστε ακόμα:

Ταξίαρχος ε.α. Γερογλής: «Πλήρης αλλοίωση στην σκηνή του δυστυχήματος των Τεμπών»

Νέα βόμβα για το εθνικό έγκλημα στα Τέμπη! 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This