Περιφερειάρχης Ηπείρου: «Επικίνδυνη η Εγνατία Οδός, έτοιμη να καταρρεύσει η σήραγγα Ανήλιου»

Οι καταγγελίες Καχριμάνη

Must Read

Ένα σημαντικότατο θέμα ήρθε στην επιφάνεια.

Σοβαρές καταγγελίες για την Εγνατία Οδό και την ελλιπή συντήρηση του μεγαλύτερου οδικού άξονα της χώρας έγιναν από τον Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρο Καχριμάνη, κατά την συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής!

Παρουσία των μελών της επιτροπής και επικεφαλής των παρατάξεων της αντιπολίτευσης (Γιάννη Στέφου, Στέφανου Ζούμπα και Γιώργου Πρέντζα) ο Περιφερειάρχης χαρακτήρισε την Εγνατία έναν επικίνδυνο δρόμο και ανέφερε ότι μία από τις σήραγγες, στο τμήμα που παρακάμπτει την Κατάρα, έπρεπε να έχει ήδη κλείσει, καθώς είναι έτοιμη να καταρρεύσει!

«Η Εγνατία Οδός είναι επικίνδυνη. Η συντήρηση ήταν επιφανειακή, μια πέτσα άσφαλτο. Η πρώτη σήραγγα στην Κατάρα πρέπει να κλείσει. Είναι έτοιμη να καταρρεύσει», ανέφερε στη συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής, διευκρινίζοντας ότι η αναφορά του αφορά τη μεγάλη σήραγγα Ανηλίου. Όπως σημείωσε η σήραγγα «πρέπει να κλείσει για πάρα πολύ καιρό για να γίνουν όλα από την αρχή μέσα» και συμπλήρωσε πως «μπορεί να συμβεί ατύχημα. Η σήραγγα έχει χαλάσει. Όλα από κάτω. Είναι έτοιμη να καταρρεύσει, θέλει πολλά λεφτά και πάρα πολύ δουλειά». Υποστήριξε δε ότι η «Εγνατία ΑΕ έπρεπε να είχε κάνει εδώ και καιρό αύξηση στα διόδια για να μπορέσει να καλύψει το κόστος της συντήρησης».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Μήπως ξέρει κανείς επί ποιου Μετσοβίτη πολιτικού έγινε η σήραγγα εκβιαστικά για να περάσει υποχρεωτικά κάτω από το Μέτσοβο η Εγνατία και για χρόνια οι κτηνοτρόφοι της περιοχής φύλαγαν εκεί τα ζώα τους;
    Πόσες φορές δημοπρατήθηκε το εν λόγω τμήμα, η γέφυρα Ανηλίου και πόσες φορές κρίθηκε ακατάλληλο;
    Φωνάζει ο κλέφτης για να φύγει ο νοικοκύρης.

    • Μια χαρα ειναι δρομος αν εξαιρέσεις ένα τμήμα 20-30 km κοντά στο Οφρυνιο που έχει κάτσει σε κάποια σημεία το οδόστρωμα κάτι βέβαια που θα το καταλάβεις αν τρέχεις πάνω από 150-160 και Καβαλα προς Ξανθη σε κάποια σημεία λίγο η αριστερή λωρίδα στις στοφες είναι φθαρμενος ο δρόμος αλλά όχι κάτι τραγικό.

  2. Μια χαρά είναι η εγνατια ο καλύτερος δρόμος. Από Ιωάννινα πας Αλεξανδρουπολη σε 4 ωρες και κατι λιγο με ελαχιστο κοστος διοδίων (πλην της βενζινης). Εγω δεν παρατήρησα κανένα πρόβλημα με τη σήραγγα προχθες κατεβαινα με 160 180 από αυτό το σημείο χωρίς κανένα πρόβλημα

  3. Πάμε και όπου βγεί. Λαμόγια πολιτικοί, αλλά τι περιμένεις εκεί (στο Μέτσοβο) κοιτάνε μόνο πως θα σε αρμέξουν , οι τύποι είναι πιο δεξιοί και από τους δεξιούς.

  4. Ρε νουμερο κυβέρνησαν από 40χρονια ΝΔ και πασοκ , χρεοκόπησαν, διέλυσαν, ρήμαξαν τα παντα και συ ασχολείσαι ακόμα με ττον Τσίπρα. Τι κομπλεξικοι που στε ορισμένοι….

  5. Από την στιγμή που κάποια εταιρεία παίρνει την συντήρηση του δρόμου, μετά από δημοπρασία, δεν θα πρέπει να τα κάνει αυτή; Να τα διορθώσει με δικά της έξοδα!!! Η δημοπράτηση του έργου για συντήρηση τότε, για ποιο λόγο γίνεται; Και ο λόγος που πληρώνουμε διόδια όλα αυτά
    τα χρόνια και ο δρόμος είναι ένα μάτσο χάλια (στην περιοχή του Μετσόβου) ποιος είναι; Αφού όλα αυτά έχουν πληρωθεί!!!!(Ή κάνω λάθος;)…

    • Ακρηβος αυτό..όποιος περνει την δημοπρασία περνει τα κέρδη αλλά και την συντήρηση όλου του δικτύου…ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ Η ΑΠΑΤΕΟΝΕΣ Η ΚΛΕΦΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΡΗΒΕΝΟΥΝ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ….ΚΛΕΦΤΕΣ

      • Καμμία εταιρία απο μόνη της δεν μπορεί να αυξήσει τα διοδια. Εκτός και αν της το επιτρέπει η συμβαση παραχώρησης. Η οποία εχει εγκριθεί και συνάδει σε πρωτόκολλα των Βρυξελλών. Οι διαγωνισμοί παραχώρησης είναι διεθνείς και συμμετέχουν (εχουν την δυνατοτητα) οσοι εχουν της προϋποθέσεις.
        Ας ανεβάσουμε λίγο το επίπεδο των αναρτήσεων.

  6. Από την στιγμή που κάποια εταιρεία παίρνει την συντήρηση του δρόμου, μετά από δημοπρασία, δεν θα πρέπει να τα κάνει αυτή; Να τα διορθώσει με δικά της έξοδα!!! Η δημοπράτηση του έργου για συντήρηση τότε, για ποιο λόγο γίνεται; Και ο λόγος που πληρώνουμε διόδια όλα αυτά
    τα χρόνια και ο δρόμος είναι ένα μάτσο χάλια (στην περιοχή του Μετσόβου) ποιος είναι; Αφού όλα αυτά έχουν πληρωθεί!!!!(Ή κάνω λάθος;)

  7. Από την στιγμή που κάποια εταιρεία παίρνει την συντήρηση του δρόμου, μετά από δημοπρασία, δεν θα πρέπει να τα κάνει αυτή; Να τα διορθώσει με δικά της έξοδα!!! Η δημοπράτηση του έργου για συντήρηση τότε, για ποιο λόγο γίνεται; Και ο λόγος που πληρώνουμε διόδια όλα αυτά
    τα χρόνια και ο δρόμος είναι ένα μάτσο χάλια (στην περιοχή του Μετσόβου) ποιος είναι; Αφού όλα αυτά έχουν πληρωθεί!!!!(Ή κάνω λάθος;)

    • Αφου πρωτα την αφησαν χωρις συντήρηση για να την ξεπουλησουν οσο πιο χαμηλα γινεται τωρα παμε στο αλλο άκρο να δικαιολογησουμε τις αυξήσεις διοδιων που θελει το νεο αφεντικο.

      Υγ:Καταρευση στα τουνελ δεν υπαρχει περιπτωση απλα υπερβαλει ο γελοιος

  8. Ενας βγηκε εκτος κατεστημενου και επεσε ολο το κατεστημενο πανω του και τον εριξε!! Τους συχαθηκε ολος ο κοσμος και δεν παει ουτε για ψηφο!!!

    • Εγω που είμαι ενας συνταξιούχος (*) και δεν ψήφησα Τσιπρα, είμαι κατεστημένο ???
      Παιδιά τα τσίπουρα μετα τις 6 το απόγευμα.
      Ας ανεβάσουμε το επίπεδο των αναρτήσεων.
      (*) για να προλάβω : σε δυο ασφαλιστικα ταμεια. Με 44 χρονια (ΟΑΕΕ) και 38 χρονια (ΙΚΑ) ασφαλιστικές εισφορές.

  9. Για όσους δεν γνωρίζουν υπάρχει ένα τμήμα στο Μέτσοβο που εγκαινιάστηκε με τυμπανοκρουσιες από τον Τρισμέγιστο Σουφλιά παρουσία και του τότε πρωθυπουργού Καραμανλή διότι βιάζονταν να δείξουν έργα.

    Στο κομμάτι αυτό όλες οι σήραγγες μέσα είναι αβαφες και λείπει εξοπλισμός.

    Η ποιότητα της ασφάλτου τραγική άρον άρον έπεσε.

    Φυσικά στα πλάνα που παίχτηκαν από το τότε Μέγκα του μακαρίτη Μπόμπολα και κολλητού του Σουφλιά δεν έδειξαν τίποτα από αυτά.

    Προς εξαπάτηση έστησαν εξέδρα και κορδέλες σε ένα άλλο τμήμα του οποίου πλάνα είδε ο κόσμος.

    Θέμα κατάρρευσης δεν υπάρχει φυσικά είναι άσχετος ο τύπος.

    Όσοι πηγαινοέρχονται Ιωάννινα βλέπουν κάθε μέρα αυτά που λέω.

      • Καλά ο Ζήκος 5 χρόνια, ο Mr bean ήταν απασχολημένος με τις παρακολουθήσεις των πολιτικών αντιπάλων του που ζήλευαν την ωραία Ελένη;

        Ρε αστοιχείωτε και ανιστόρητε βλακάκο από το 1947 κυβερνάτε με καλπονοθείες, αθώωση Γερμανών ναζί και καταλήστευση του ελληνικού κράτους με πεσινέ, ζιεμενς και μιλάς;

          • Τόσα χρόνια πληρώνουμε διόδια να τα επισκευάσει η εταιρία που το ανέλαβε. Αλλιώς φέρτε την ΜΟΜΑ.

        • Ρε νουμερο κυβέρνησαν από 40χρονια ΝΔ και πασοκ , χρεοκόπησαν, διέλυσαν, ρήμαξαν τα παντα και συ ασχολείσαι ακόμα με ττον Τσίπρα. Τι κομπλεξικοι που στε ορισμένοι….

      • Ο Ζήκος μεγάλε φταίει για όλα.Πενηντα χρόνια αυτός κυβερνά.Αυτος έκανε τους εξοπλισμούς με τις τεράστιες μίζες,αυτός έφτιαξε το τεράστιο χρέος που τα τρία τελευταία χρόνια έχει πάλι πιάσει ουρανό,αυτός παράτησε τα νοσοκομεία και την παιδεία,αυτός έκαψε τον μισό Έβρο.Αυτος

    • Επιβεβαιωνω αυτά που γράφετε διότι εργαζομουν την περίοδο αυτή στο εν λόγω τμήμα. Όλα στο πόδι για να τελειώσει συμβατικά το έργο στις 31/12/2008. Μάλιστα έδωσαν και μπόνους έγκαιρης ολοκλήρωσης…. Για όσους ξέρουν ο δρόμος δόθηκε κανονικά σε κυκλοφορία δύο χρόνια μετά, το 2010…

  10. Ο ορισμός του λαμογιου όλος ο κόσμος έχει πάθει οξεία μαλακιτιδα και κοιταη τους πολιτικούς με το ύφος της γελαδας ξυπνησται ρε και στείλτε την συμμορία Μητσοτάκη στο διάολο εάν δεν το κάνετε θα δούμε τραγικές μέρες να ερχόνται

  11. Τι εννοεί ο ποιητής; Από τη μία λέει για την άσφαλτο και από την άλλη αναφέρει κατάρευση. Πού κολλάει το πάχος της ασφάλτου με την κατάρευση της σήραγγας! Ή απλά θέλουν να δικαιολογήσουν την αύξηση των διοδίων;

    • Βασικά δεν καταλαβαίνω γιατί νά γίνει αύξηση στα διόδια. Πόσο καιρό έχει πού φτιάχτηκε ή σήραγγα? Όταν φτιάχνετε ένα τέτοιο έργο ποια είναι ή ημερομηνία λήξης? Βέβαια θά μου πεις φτιάχνουν δρόμο καινούργιο και σέ ένα χρόνο θέλει ξανά επισκευή. Μια ζωή αριστεία αυτή ή χώρα.

    • Τώρα εμπιστεύεσαι τους μηχανικούς? Διότι όλοι τις δουλειές σας, με Αλβανούς και με wannabe μάστορες τις κάνετε!! Αλλά όταν υπάρχει πρόβλημα, φωνάζετε τους μηχανικούς! Πριτς!

  12. Γιατί δεν μας λέει ο Κύριος Περιφερειάρχεις τόσα χρόνια δεν γίνονταν συντήρηση??? Η Εγνατία Α.Ε. που είναι να ενημερώσει τον κόσμο για το τη συμβαίνει τελικά??? Μήπως επειδή πουλήθηκε και κάποιοι “ψηφοφόροι” -υπάλληλοι της Συντήρησης Εγνατίας οδού που είναι του Περιφερειάρχη φοβούνται???

  13. Γιατί πρεπει να υπαρχουν διόδια οταν την ιδια στιγμή πληρωνουμε τελη κυκλοφοριας; Μονο σε αυτη τη χωρα γινεται αυτό

    • Η κατασκευή ενός μοντέρνου αυτοκινητοδρόμου θέλει πολλά αρχικά κεφαλαία που το υπερχρεωμένο κράτος δεν τα έχει. Ο μόνος τρόπος -( αν θελουμε σύγχρονους δρόμους) – είναι να κατασκευαστεί ο δρόμος νε συμμετοχή ιδιωτικού κεφαλαίου. Που σημαίνει ότι επειδή το χρήμα πάντα έχει κόστος, πρέπει να μπουν διόδια για να βγάλει το κόστος συν ένα κέρδος που έχει αποφασιστεί βάσει διαγωνισμού.

      Εκτός αν θέλεις να πεις ότι είσαι εντάξει να σου αυξήσουν την φορολογία κατά 15% έτσι ώστε όλοι οι δρόμοι να μην έχουν διόδια. Απόφαση είναι και αυτή. Με την ψήφο σου. Διάλεξε ΚΚΕ να κρατικοποιήσει τα πάντα και να αυξήσει τους φόρους για να πληρώνονται τα πάντα. Κάτι σαν τον Μαδουρο στην Βενεζουέλα δηλαδης….

      • Ενώ τώρα το κράτος φτιάχνει έργα με ευρωπαϊκές επιδοτήσεις, πανάκριβα διόδια ΚΑΙ ΜΕΤΑ ( όχι από πριν! ) έρχονται οι ιδιώτες ( Γερμανοί και λοιποι) για ελάχιστο αντίτιμο, παίρνουν το δρόμο για 30 χρόνια και ανεβάζουν κι άλλο διοδια. Μωρέ, ΚΚΕ και Παπαδόπουλο καλύτερα…

      • Για αυτό ΔΕΝ θα γίνεται ποτέ Ευρωπαίοι. Γιατί στην Γερμανία με χωρίς όριο ταχύτητας, ΔΕΝ έχουν διόδια. Τώρα για τους φόρους, η Γερμανία έχει, 19%ΦΠΑ. Παρεπιπτόντως στα φωτοβολταϊκά για ιδιώτες ο φόρος είναι 0%!! Εδώ όντως χρειάζεται τριπλασιασμός των διοδίων γιατί το να έχεις την ψευδαίσθηση ότι είσαι Ευρωπαίος, πρέπει να το πληρώνεις αδρά.

        • Δλδ να γίνουμε Ευρωπαίοι μόνο ως το τι πληρώνουμε κι όχι στις παροχές και στους μισθούς? Δεν απέχει το μυαλό σου απο αυτά των πολιτικών.

      • 1500 km παραχώρησης οδικού δικτυου εχει ήδη η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και τα διόδια αυξήθηκαν ,ψάξτε τη σύμβαση και θα καταλάβετε που θα πάνε τα διόδια…
        Ρωτήστε και τον Κ.Γερα……

      • Και ο Στάλιν κουπόνια έδινε, σε μια χώρα που έχει κρατικομονοπωλιακο καπιταλισμό τη δεν καταλαβαίνουν οι ηλιθιοί κάτοικοι που απέμειναν

      • Παπατζηλίκια δεξιάς κοπής από αγράμματους νεοφιλελεδες γ κατηγορίας. Η Fraport AG που αγόρασε σχεδόν όλα τα αεροδρόμια της χώρας δεν είναι γερμανικό δημόσιο; Βεβαίως και είναι, αλλά δεν τη διοικούν αποτυχημένα στελέχη της δεξιάς νομενκλατούρας που δεν έχουν δουλέψει ποτέ και ξεπουλούν τη χώρα από το 1946 και μετά. Οι απόγονοι των δοσίλογων δεν μπορούν να αντισταθούν στις προσταγές των Γερμανών αφεντικών τους, που ως υποτακτικοί σύναψαν απαλλαγή ΦΠΑ και εν συνεχεία διέγραψαν 500 εκ € από τη γερμανική Hochtief που έφτιαξε μαζί με την Τερνα ΑΕ το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Αυτοί είστε, τώρα αυξήστε τα διόδια και βάλτε pos παντού για να μαζέψετε φόρους από τους φτωχούς αφού οι εφοπλιστές που δεν πληρώνουν cent σας έχουν γραμμένους στα @ρχιδι@ τους.

      • Την ειπες την εξυπναδα σου..Το Κκε μην το πιανεις στο στομα σου γτ πως το βλεπει το πραγμα φαινεται στην Πατρα με τον Πελετιδη που πεταξε τους εργολαβους εκτος και οχι μονο δεν αυξησε τα τελη αλλα τα μειωσε και ολοι οι δημοτες εχουν προσβαση δωρεαν σε χωρους οπου ο δημος εχει την κυριοτητα.Αυτα για τις εξυπναδες που λετε κατα καιρους.Το οτι τα λαμογια θελουν να βαλουν χερι σε ολα και να μας αρμεγουν δεν το λεμε.

      • Τά ιδία κεφάλαια που βάζουν οι ιδιώτες στην κατασκευή τών δρόμων είναι τό 10% του ποσού που απαιτείται.Ενα πολύ μεγάλο ποσοστό είναι από Ε.Ε καί τό Ελληνικό Δημόσιο.Περί τό 35% βάζει ο ιδιώτης,απο τό οποίο τό 25% είναι δάνεια από τράπεζες μέ εγγυητή τό Ελληνικό Δημόσιο καί τό υπόλοιπο 10% ιδία κεφάλαια.Ετσι είναι καί στήν Αττική οδό καί στήν Ε.Ο Αθήνα -Πάτρα.Ποιός εχέφρων άνθρωπος θά παραχωρούσε την επιχείρησή του γιά 10%?Τρέλλα ή ασυδοσία?

        • Εργα με δικα μας λεφτα. Γι αυτο δεν γινοταν το εργο στο Ελληνικο, δεν εβαζε ο Λαμπης δικα του λεφτα. Θελει και θα το κανει τζαμπα, εις υγειαν μας (των κοροιδων 41%)

    • Τα τέλη κυκλοφορίας είναι για τους ρύπους που εκπέμπει το όχημα , ενώ τα διόδια είναι για την κατασκευή / συντήρηση του εκάστοτε οδικού δικτύου από το οποίο διέρχονται τα αυτοκίνητα . Αν δεν πάω ταξίδια και μένω εντός πόλης δεν πληρώνω , αντιθέτως αν πηγαίνω και χρησιμοποιώ το οδικό δίκτυο προκαλώ φυσιολογικές φθορές . Οι φθορές στα οδικά δίκτυα πρέπει να αποκατασταθούν για την ομαλή κίνηση . Το κακό θα ήταν και είναι όταν ενώ τα πληρώνω όλα αυτά τα οδικά δίκτυα έχουν κακοτεχνίες και έλλειψη καθολικής συντήρησης πριν καταστραφεί , πριν δημιουργηθεί ατύχημα ,πριν πριν ….δλδ με χρονοδιάγραμμα πρόβλεψης συντηρήσεων .

  14. Κ αν γίνει το μοιραίο μετά θα λένε “μα εμείς λέγαμε ότι είναι ασφαλές δ ξέρουμε πως κατέρρευσε”… Ρε κοπρόσκυλα του σατανά σηκωθείτε να φύγετε γτ όλη Ελλάδα θα καταντήσει ένα απέραντο νεκροταφείο… Μόνο λεφτά ξέρετε να μαζεύετε!

  15. Το παλικάρι το θυμήθηκε μόλις ανακοινώθηκε η αύξηση στα διόδια. Πριν ήταν όλα καλά και δεν κινδύνευε κανείς. Αμέσως μετά όμως πρέπει να πληρώσουμε και άλλο για να είμαστε ασφαλείς. Ρε Μήτσο δεν είμαστε ιθαγενείς.

  16. Γελοίε καχριμανη είσαι για τον εισαγγελέα γνωρίζεις ότι το τούνελ είναι έτοιμο να καταρρεύσει και το αποκρυπτεις γιατί προφανώς τα αρπάζεις για να κάνεις την πάπια…ρεμαλι αν έχεις στοιχεία στείλε τον εργολάβο που το κατασκεύασε στον εισαγγελέα αλλιώς είσαι συνεργός σε εγκλημα

    • Η μη σωστή διαχείριση και η διαφθορά έφερε αυτά που λες. Αλήθεια τα υπερκέρδη τραπεζών φαρμακευτικών κατασκευαστικων ενέργειας καυσίμων εφοπλιστών σουπερμαρκετ κλπ γιατί δεν φορολογουνται; Μήπως τελικά λεφτά υπάρχουν;

  17. Πρεπει να δικαιολογηθεί η πώληση της Εγνατίας στην ΤΕΡΝΑ, η μεγάλη αύξηση των διοδίων που έρχεται και μια πιθανή εξτρα χρηματοδότηση από τα κρατικά ταμεία για την επισκευή.

  18. Όλα για να βοηθήσει τις αυξήσεις διοδίων, τί συμβαίνει μας περνάνε για χαζούς ;
    Πληρωμή γιατί έχουμε και πολλά από όλους τους λήσταρχους !!!!!!!
    Θαυμάστε ήθος !

  19. Τώρα που πουλήθηκε στον κολλητό ολιγαρχη ξύπνησε ο καχριμανης; πριν δεν είχε ακούσει τίποτα για τη σήραγγα; επικίνδυνοι είναι οι πολιτικοί, όχι οι σήραγγες. Αλλά βουλευτική ασυλία είναι αυτή. Κομμένη και ραμμένη. Δεν πάτε όλοι……

  20. Τι λες ρε Καχριμαν Μπέη, έτσι σου έμαθαν να λες;
    Αν υπάρχουν κακοτεχνίες τότε κάνε καταγγελία στον εισαγγελέα να πάνε φυλακή οι μηχανικοί που παρέλαβαν το έργο για το δημόσιο και οι μηχανικοί της εταιρείας και να πληρώσει η εταιρεία που της κατασκεύασε!
    Αλλά αυτές οι κορώνες για αύξηση των κτηνωδών διοδίων είναι εκ του πονηρού για να πάρεις και εσύ το “μπαχτσίς” από τον εργολάβο που θα διορθώσει τα “λάθη” που ο ίδιος έκανε!
    Ελληνική Δημοκρατία, στο απόλυτο μεγαλείο σου!

  21. Η Εγνατία κατασκευάστηκε σε λάθος θέση,έπρεπε να σχεδιασθεί σε Προσήλιο έδαφος,δεν έγιναν γεωλογικές μελέτες,σεισμογραφικες,οι σήραγγες πολλές γιατί έχουν περισσότερα κέρδη.Τα χειρότερα έχουν συντελεστεί,μαζί με τον αποκλεισμό της Θεσσαλίας ο διαμελισμός της Ελλάδος οριστικοποιείται.

    • τι βλακειες ειναι αυτες που λέτε? μετα απο 20 χρονια λειτουργίας θυνηθηκατε οτι ειναι σε λαθος θεση? αν ηταν σε λαθος θεση, θα ειχε καταρευσει δτα πρώτα 2-3 χρονια!
      χωρις στοιχεία να σταματησετε να διαδιδετε ψευδεις πληροφορίες!
      λεει ο καθενας το μακρυ και το κοντο του μονο για εντυπωσιασμους!

  22. Τι θέλει να πει ο ποιητης εδω;;;
    Ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρείες την έφτιαξαν.Δεν έκαναν καλά την δουλειά τους;;; Να ελεγχθούν και να επιβληθούν κυρώσεις.
    Μα και τώρα ιδιωτικές εταιρείες θα την πάρουν. Μήπως για να δικαιολογηθεί η επικείμενη μεγάλη αύξηση των διοδίων γίνεται αυτός ο ντόρος???

  23. Τι θέλει να πει ο ποιητης εδω;;;
    Ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρείες την έφτιαξαν.Δεν έκαναν καλά την δουλειά τους;;; Να ελεγχθούν και να επιβληθούν κυρώσεις.
    Μα και τώρα ιδιωτικές εταιρείες θα την πάρουν. Μήπως για να δικαιολογηθεί η επικείμενη μεγάλη αύξηση των διοδίων γίνεται αυτός ο ντόρος???

  24. Τι αύξηση στα διόδια έπρεπε να έχει κάνει μωρέ απαράδεκτοι? Τόσα χρόνια εισπράττει χωρίς να κάνει συντήρηση.
    Ντροπή σας.

  25. Άλλη μια φορά στο ίδιο έργο θεατές μένει να δούμε μόνο ποιος θα είναι ο τυχερός η δυστυχώς ακόμα χειρότερα οι τυχεροί που θα περνάνε εκείνη την ώρα. ΤΙ να πούμε έχουν αποδείξει όλοι πόσο ανάξιοι είναι αυτοί που βρίσκονται στο τιμόνι της χώρας

  26. Το ερώτημα που κάνω είναι, ποίος έχει την ευθύνη για την ασφάλεια και διέλευση των οχημάτων, η περιφέρεια η Εγνατία οδος που πληρώνει ο οδηγός, και ποίος ο ρόλος τής περιφέρειας ,μήπως είναι δόλος για κρατικά κονδύλια,

    • O παραχωρησιουχος αμέσως θα διεκδικήσει αποζημίωση. Γιατί τόσο καιρό είχε χαμηλά διόδια η Εγνατία και δεν έκανε συντηρήσεις?

      • Τι θέλετε να πείτε ότι άμα δεν υπάρχουν διόδια δεν θα υπάρχουν δρόμοι;;;;σε καμια χώρα με εξελιγμένο σύστημα δεν υπάρχουν διόδια
        Άλλωστε άμα δεν υπήρχε ο Παπαδόπουλος να φτιάξει τους δρόμους δεν έβαλε διόδια….

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This