Τείνει να καταντήσει το… ανέκδοτο της τριακονταετίας, η κατασκευή Μετρό στη Θεσσαλονίκη, όπου η μικρότερη υπόγεια διαδρομή της Ευρώπης, θα κάνει τρεις δεκαετίες για να τελειώσει!
Το νέο επεισόδια στο «σίριαλ», είναι ότι η «Αττικό Μετρό ΑΕ» κατέθεσε στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, την μελέτη για την απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων του σταθμού Βενιζέλου.
Δείτε επίσης: Εξαντλημένοι οι 5 στους 10 Έλληνες εργαζόμενοι! Με φάρμακα καταπολεμούν το άγχος τους
Η μελέτη αναμένεται να εξεταστεί την επόμενη εβδομάδα σε συνεδρίαση του ΚΑΣ, όπως άφησε να εννοηθεί από τη Θεσσαλονίκη, η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη.
Αναφορικά με την πρόβλεψη της μελέτης, η παράδοση και λειτουργία του σταθμού Βενιζέλου μαζί με όλη την υπόλοιπη βασική γραμμή αναμένεται τον Απρίλιο του 2023! Καλά κρασιά…
Το κόστος της συμπληρωματικής σύμβασης που θα υπογραφεί, εφόσον το ΚΑΣ δώσει το «πράσινο φως» για την απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων ανέρχεται σε 15.000.000 ευρώ, ποσό που θα είχαμε αποφύγει να πληρώσουμε, εάν όλα γίνονταν σωστά.
Στην εν λόγω μελέτη, που κατέθεσε η «Αττικό Μετρό ΑΕ», υποστηρίζει τη λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης για τον σταθμό Βενιζέλου και παράλληλα υποβάλλει συγκριτική αξιολόγηση στην οποία τονίζεται πως εφόσον ακολουθείτο η λύση της κατασκευής του σταθμού με κατά χώρα ανάδειξη των αρχαιοτήτων (in situ), ο χρόνος παράδοσης του σταθμού επρόκειτο να μετατεθεί κατά τριετία, δηλαδή το 2026, ενώ το συνολικό κόστος προβλεπόταν στα 70.000.000 ευρώ.