ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΈχασε το σπίτι της η 48χρονη που αυτοκτόνησε με το αυτοκίνητο στο λιμάνι της Πάτρας

Έχασε το σπίτι της η 48χρονη που αυτοκτόνησε με το αυτοκίνητο στο λιμάνι της Πάτρας

Πάλευε μόνη της να μεγαλώσει τα δύο της παιδιά και δεν μπορούσε να αποπληρώνει τις δόσεις του δανείου

Μια τραγωδία κρύβεται πίσω από τον θάνατο της 48χρονης διαφημίστριας, η οποία βούτηξε με το αυτοκίνητό της στο λιμάνι της Πάτρας ανήμερα του Πάσχα. Η αυτόχειρας είχε πάει στο νοσοκομείο πριν από το απονενοημένο διάβημα για να ζητήσει βοήθεια.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής TLife, απαρχή των προβλημάτων για την γυναίκα ήταν η οικονομική κρίση το 2010, όταν αποφάσισαν με τον συζυγό της να πάρουν διαζύγιο. Πάλευε μόνη της να μεγαλώσει τα δύο της παιδιά ενώ σύντομα έχασε το σπίτι της καθώς δεν μπορούσε να αποπληρώνει τις δόσεις του δανείου.

https://exchange.glomex.com/video/v-d14a3fg51k6h?integrationId=40599w17mbz7o7uw

 

Είχε ήδη λάβει το κατασχετήριο και είχε εγκατασταθεί στο σπίτι της μητέρας της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

https://exchange.glomex.com/video/v-d149ymqj4xw9?integrationId=40599w17mbz7o7uw

 

Σε βίντεο ντοκουμέντο φαίνονται οι τελευταίες κινήσεις της 48χρονης:

https://exchange.glomex.com/video/v-d149w6m5m2bt?integrationId=40599w17mbz7o7uw

 

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης