Άλλο ένα λιποθυμικό επεισόδιο σημειώθηκε χτες σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, όπου οι επιβάτες ήταν σαν τα… τσουβάλια, υπήρχε πολυκοσμία και ήταν κυριολεκτικά ο ένας πάνω στον άλλο, όπως συμβαίνει πλέον στις περισσότερες διαδρομές των Αστικών.
Οι συνθήκες μετακίνησης των πολιτών στη Θεσσαλονίκη κρίνονται αναξιοπρεπείς και, όπως επιβεβαιώνεται από τα συμβάντα, επικίνδυνες για την υγεία τους!
Αυτή τη φορά, μια νεαρή κοπέλα λιποθύμησε μέσα σε αστικό της γραμμής «31», καθώς δεν μπορούσε να πάρει ανάσα από τον συνωστισμό. Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, για να προσφέρει στην κοπέλα τις πρώτες βοήθειες.
Κι ενώ η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) συγκαλεί σε σύσκεψη στα γραφεία του, μεταξύ του ΟΑΣΘ, της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και των εργαζομένων, την προσεχή Δευτέρα 27 Ιανουαρίου.
Όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου του ΟΣΕΘ: «Στόχος της σύσκεψης είναι να συζητηθούν και να επιλυθούν τα θέματα και οι λεπτομέρειες της υλοποίησης της επερχόμενης συνεργασίας των παραπάνω φορέων ενόψει της έναρξης του έργου παροχής αστικής συγκοινωνίας του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. (μαζί με τα ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς) σε 25 νέες βασικές γραμμές της Θεσσαλονίκης».
Το σχέδιο σύμβασης με την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε, που εγκρίθηκε από τον ΟΣΕΘ και βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο εδώ και μία εβδομάδα προς τελική έγκριση, προβλέπει ετήσιο κόστος 22.320.000 (μαζί με τον ΦΠΑ).
Στη σύσκεψη που συγκαλείται την ερχόμενη εβδομάδα, αναμένεται να τεθούν επί τάπητος θέματα συνεργασιών, προσαρμογής προγραμμάτων, κοινής χρήσης χώρων, της αναγκαίας επιμόρφωσης και εξοικείωσης των οδηγών, σταθμαρχών και τεχνικών των φορέων ενόψει των 2.300 επιπλέον δρομολογίων, που θα αναλάβει καθημερινά το ΚΤΕΛ.
Τέλος, σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, υπογράμμισε την ανάγκη να τεθεί σε ισχύ η διετής σύμβαση ανάθεσης στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ και παράλληλα επεσήμανε ότι παρά τις προσπάθειες, ο ΟΑΣΘ, θέτει σε κυκλοφορία καθημερινά λιγότερα από 260 λεωφορεία…