ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΈβαψαν με σπρέι συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης

Έβαψαν με σπρέι συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης

Στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στην Θεσσαλονίκη, άγνωστοι εισήλθαν και έβαψαν με σπρέι βαγόνια συρμού.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι κινήσεις τους έχουν καταγραφεί από κάμερες ασφαλείας ενώ έγιναν αντιληπτοί και από εργαζόμενο της εταιρείας που προσπάθησε τους σταματήσει, όμως οι δράστες κατάφεραν να τραπούν σε φυγή.

Για το συμβάν ειδοποιήθηκε η αστυνομία ενώ διερευνάται πώς κατάφεραν τα πέντε άτομα να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του μετρό.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης