ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑπίστευτο και όμως συνέβη στο Ελληνικό: Έκλεψαν το γκαζόν από πάρκο!

Απίστευτο και όμως συνέβη στο Ελληνικό: Έκλεψαν το γκαζόν από πάρκο!

Η ανάρτηση του δημάρχου της περιοχής

Ένα πρωτοφανές και όμως…ελληνικό περιστατικό έγινε στο Ελληνικό!

Σύμφωνα με τον δήμαρχο της περιοχής, Γιάννη Κωνσταντάτο, άγνωστος ή άγνωστοι μπήκαν σε πάρκο στον Ελαιώνα και πήραν το γκαζόν που είχε φυτευτεί πρόσφατα!

Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, οι δράστες είχαν κάνει δουλειά καθώς είχαν βγάλει το γκαζόν κομμάτι – κομμάτι! Όπως είπε ο κ. Κωνσταντάτος, το συγκεκριμένο γκαζόν το οποίο δεν μπορεί να φυτευτεί ξανά.

Συγκεκριμένα ο δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης ανέφερε σε σχετικό βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα:

«Στη θητεία μου έχω αντιμετωπίσει καταστροφές, βανδαλισμούς, καφρίλα. Υπάρχει ένα μέρος της κοινωνίας που λειτουργεί σε βάρος των υπολοίπων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ότι θα μας έκλεβαν μέρος του γκαζόν από παιδική χαρά στον Ελαιώνα αυτό με ξεπερνάει.

 Aπορώ ρε φίλε τι θα το κάνεις, θα βοσκήσεις τα πρόβατα και τα κατσίκια;Πόση ώρα αφιέρωσες για να το βγάλεις κομμάτι-κομμάτι, να το κάνεις τι;

Αστυνόμευση και στο γκαζόν στην Ελλάδα..

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης