Την ώρα που οι Έλληνες δίνουν τη μάχη, για να αποτρέψουν την ιταμή πρόκληση του Ερντογάν στα σύνορα του Έβρου, στα μετόπισθεν σπάνε το εθνικό μέτωπο λυγισμένες φωνές, όπως του Ηλία Μόσιαλου, οι οποίες αγνοούν την άρρηκτη συνάφεια Ελλάδας και Ορθοδοξίας.
Με το κύρος που θεωρεί ότι του δίνει η θέση του προέδρου του Τμήματος Πολιτικής της Υγείας στο London School of Economics, ο κ. Μόσιαλος δηλώνει πως προσέφυγε στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας για να μάθει τι προτείνει όσον αφορά τη θεία κοινωνία τις ημέρες του κορωνοϊού, με τον ίδιο, πάντως, να προτρέπει προς τη μη λήψη της από τους πιστούς.
Χωρίς ίχνος ντροπής, ο πρώτος άνθρωπος που ανακοίνωσε μνημονιακά μέτρα στην Ελλάδα επί πρωθυπουργίας Γιώργου Παπανδρέου ισχυρίζεται με άρθρο του σε καθημερινή εφημερίδα πως «οι ευπαθείς ομάδες των πιστών, που είναι και η πλειοψηφία όσων πηγαίνουν στην εκκλησία, θα πρέπει να παρακολουθούν τη λειτουργία από την τηλεόραση, η θεία κοινωνία θα πρέπει να σταματήσει κατά τη διάρκεια της επιδημίας και, στην ακραία περίπτωση που θα έχουμε φαινόμενα Ιταλίας, η Εκκλησία θα πρέπει να σκεφτεί πιο ασφαλείς τρόπους τέλεσης της θείας λειτουργίας».
Δείτε επίσης: Σήμερα η ανακοίνωση για τις ειδικές άδειες στο Δημόσιο λόγω κορωνοϊού
Σύμφωνα με τον κ. Μόσιαλο, η λύση θα πρέπει να είναι και παγκόσμια, γεγονός που τον οδήγησε να απευθυνθεί στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, για να μάθει τι προτείνει.
«Διαπίστωσα ότι ως αυτή την ώρα ο οργανισμός δεν έχει εκδώσει οδηγίες. Πιστεύω, όμως, ότι προχωρούν διεργασίες για την εκπόνηση συγκεκριμένου πλαισίου κατευθυντήριων οδηγιών για τις θρησκευτικές δραστηριότητες σε παγκόσμιο επίπεδο. Η έκδοση αυτών των οδηγιών από τον κατεξοχήν αρμόδιο οργανισμό θα κατευθύνει τις κυβερνήσεις στο έργο τους και θα συμβάλει σε μια ενιαία εφαρμογή μέτρων δημόσιας υγείας» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Ηλίας Μόσιαλος.
Το «Αρχονταρίκι»
Πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπο που κατήργησε οικογενειακές θρησκευτικές εκπομπές στην κρατική τηλεόραση, όπως το απολύτως επιτυχημένο «Αρχονταρίκι». Είναι αυτός που σήμερα, ενώ ξεκίνησε ως η φωνή της λογικής, λέει «οι σχέσεις Κράτους – Εκκλησίας δημιουργούν διαχρονικά εντάσεις στον δημόσιο διάλογο στη χώρα μας».