ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΝέα Κηφισιά: Αυτοκίνητο «βούτηξε» σε σιντριβάνι

Νέα Κηφισιά: Αυτοκίνητο «βούτηξε» σε σιντριβάνι

Ο 21χρονος οδηγός του οχήματος είναι καλά στην υγεία του

Ένα πρωτόγνωρο σκηνικό εκτυλίχθηκε το πρωί της Κυριακής 23 Φεβρουαρίου στη Νέα Κηφισιά, καθώς αυτοκίνητο με κάποιον που οδηγούσε νεαρός, με κάποιον μυστήριο τρόπο βρέθηκε στο σιντριβάνι.

Οι κάτοικοι ήρθαν αντιμέτωποι με ένα σπάνιο θέαμα καθώς αντίκρυσαν ένα μαύρο αμάξι να βρίσκεται σχεδόν εξ’ ολοκλήρου μέσα στο σιντριβάνι. Ευτυχώς από το απρόσμενο αυτό τροχαίο δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, καθώς ο 21χρονος οδηγός του οχήματος είναι καλά στην υγεία του.

Δεν υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας του περιστατικού για να διευκρινίσει πως ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος και κατάφερε να το «καρφώσει» μέσα στο σιντριβάνι.

*Φωτογραφία αρχείου

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης