ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑ«Εργάζομαι σε συνθήκες κακοποίησης» – Παραιτήθηκε η μοναδική παιδοψυχίατρος στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου

«Εργάζομαι σε συνθήκες κακοποίησης» – Παραιτήθηκε η μοναδική παιδοψυχίατρος στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου

Η κ. Νικολάου, η οποία είχε διοριστεί το 2019, δήλωσε ότι δεν άντεχε άλλο να εργάζεται μόνη χωρίς βοήθεια και με την αδιαφορία των αρμόδιων φορέων

Τεράστιο πλήγμα για την παιδική ψυχική υγεία στο Ρέθυμνο, καθώς η μοναδική παιδοψυχίατρος του νοσοκομείου υπέβαλε την παραίτησή της, καταγγέλλοντας συνθήκες εργασιακής «κακοποίησης».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο Rosa.gr

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης