ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΔήμος Αχαρνών: Υπερπρωταθλητής στην απορρόφηση κονδυλίων από το Ταμείο Ανάκαμψης ο Βρεττός

Δήμος Αχαρνών: Υπερπρωταθλητής στην απορρόφηση κονδυλίων από το Ταμείο Ανάκαμψης ο Βρεττός

«Ζαλίζουν» τα νούμερα

Υπογράφει, απορροφά, υλοποιεί… Και ξανά η ίδια διαδικασία.

Ο λόγος για τον δήμαρχο Αχαρνών κ. Σπύρο Βρεττό που δείχνει σε όλους τους δήμους της χώρας, έμπρακτα, πως μία δημοτική αρχή μπορεί να εκμεταλλευτεί ευρωπαϊκά κονδύλια, προκειμένου να βελτιώσει την καθημερινότητα των δημοτών της.

Ο Δήμος Αχαρνών βρίσκεται στην κορυφή της λίστας απορρόφησης κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης με διαφορά από κάθε άλλο Δήμο της χώρας.

*Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο dimarxos.gr.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης