Παρασκευή 18/6/2021

Αρχιμανδρίτης Σεραφείμ: Αμετροεπής ο Χαρδαλίας και με κοψιά ανθρώπου παρεκκλησιαστικής οργάνωσης ο Τσιόδρας

Λίγο πριν από την άρση των περιοριστικών μέτρων και κάνοντας έναν απολογισμό στη φετινή πορεία μας προς το Πάσχα, μόνο λύπη μπορεί να προκαλέσουν η προκλητική πολεμική κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας και η δίωξη των κληρικών, οι οποίοι επιχείρησαν να μεταδώσουν το «φάρμακο της αθανασίας, το αντίδοτο κατά του θανάτου», τη θεία κοινωνία, σε όσους πιστούς το επιθυμούσαν.

Ευτυχώς, όμως, μέσα σε όλον αυτόν τον παραλογισμό ανδρείοι ιερείς βγήκαν μπροστά για να μας δώσουν ελπίδα. Όρθωσαν ανάστημα και δεν ανέχτηκαν τον εμπαιγμό της Εκκλησίας, δεν δείλιασαν. Ένας από αυτούς είναι και ο προϊστάμενος του Ι. Ναού Αγίας Μαρίνας Ηλιουπόλεως, αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Δημητρίου, ο οποίος αψήφησε την τρομοκρατία και στάθηκε ως καλός ποιμένας πλάι στις ανάγκες του ποιμνίου του.

Ο μαχητικός ιερωμένος αποκαλύπτει ότι τις ημέρες του Πάσχα μετέδωσε τον Χριστό σε όποιον προσήλθε και Τον ζήτησε. «Κάναμε πραγματικά κατ’ οίκον εκκλησίες όπου χρειαζόταν και όχι υπό τη λανθασμένη έννοια με την οποία παρουσιάστηκε, ως τόπου προσευχής στο σπίτι. Τον μετέφερα στις οδούς, σε σπίτια και σε υπόγεια, σκάβοντας μήλα και ψωμιά και βάζοντάς τον εκεί μέσα, ώστε να μη δουν ψυχικά διαταραγμένοι ή ιδεολογικά συμπλεγματικοί γείτονες το άγιο ποτήριο και σαν δαιμονισμένοι καλέσουν την Αστυνομία. Αυτό από πρόνοια, γιατί στον ναό είχαμε πέντε ψευδείς καταγγελίες».

Μετά τη λήξη του όρθρου του Μεγάλου Σαββάτου, τον όποιο τέλεσε ο μητροπολίτης Βρεσθένης, ο π. Σεραφείμ Δημητρίου βγήκε ειδικά προετοιμασμένος στους δρόμους της ενορίας προς λιτάνευση του Επιταφίου. «Επί τέσσερις και πλέον ώρες περιέφερα τα ιερά σεβάσματα, προπορευόμενου του Τιμίου Σταυρού, τον οποίο έφεραν εναλλάξ οι νέοι Μιχαήλ Κιαφής και Μιχαήλ Φουστέρης. Οι τρεις είχαμε την άδεια του κράτους γι’ αυτή τη λιτανεία υπό την κατηγορία μετακίνησης 6, για σωματική άσκηση που επιτρέπεται εκτός οικίας»!

«Ο λαός απαξιώθηκε και λοιδορήθηκε»

Το ίδιο έκανε και την Κυριακή του Πάσχα, όταν γύρισε σε όλες τις γειτονιές της ενορίας του για δύο ώρες, ψέλνοντας το «Χριστός Ανέστη» με την εικόνα της Ανάστασης. «Ήταν μία περίοδος κατά την οποία ο πιστός λαός απαξιώθηκε, λοιδορήθηκε, εμπαίχτηκε και τελικά εφαρμόστηκε το “Άρχοντες λαών συνήχθησαν κατά του Κυρίου και κατά του Χριστού αυτού…”. Δεν ήταν Πάσχα! Άλλωστε, οι άνθρωποι της κυβέρνησης προσπάθησαν να μας κάνουν να το εμπεδώσουμε αυτό, επαναλαμβάνοντας την κλισέ φράση “το φετινό Πάσχα θα είναι διαφορετικό”» τονίζει ο π. Σεραφείμ στην «Ορθόδοξη Αλήθεια».

ΙΕΡΕΑΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

Για τη σκληρότητα με την οποία έδρασαν η κυβέρνηση και οι εκπρόσωποί της απέναντι στην Εκκλησία και στους πιστούς, προειδοποιεί: «Γιατί για μένα δεν είναι έκπληξη που έχουμε λίγους θανάτους και ο ιός δεν αναπτύχθηκε στην ελληνική επικράτεια. Αυτό ήταν δεδομένο, από την ώρα που οι Έλληνες μπήκαν σε κατάσταση προσευχής… Δεν είναι η Ελλάδα μας μία άθεη χώρα της Ευρώπης. Η Ελλάδα μας έχει τον Θεό βοηθό της και οι προσευχές τόσων ανθρώπων κατέρριψαν τα προγνωστικά των επιδημιολόγων, λοιμωξιολόγων και αδαών κυβερνητικών μωρολόγων. Αυτό ήταν τελικά και εκείνο που δεν υπολόγισε η κυβέρνηση.

Όπου ο άνθρωπος σχεδιάζει, ο Θεός γελάει. Ήταν σκληροί, γιατί θεωρούν τους Έλληνες απείθαρχους, ατίθασους, ελεύθερο λαό. Δεν περίμεναν ότι οι Έλληνες θα υπακούσουν στο lockdown και αυτό σημαίνει πως δεν ξέρουν τους Έλληνες… Αν οι ίδιοι δεν έχουν σχέση με την Ελλάδα και τον Θεό της, οι Έλληνες ακούν συχνά την παραβολή του καλού ποιμένα και ξέρουν ότι όταν ο ποιμένας τούς καλέσει με το όνομά τους, θα τον ακολουθήσουν, και όχι μόνο δήμαρχο αλλά και κυβέρνηση θα ρίξουν».

Αν ζούσε ο μακαριστός Χριστόδουλος, θα είχαμε την ίδια εξέλιξη; Ο μαχητικός αρχιμανδρίτης απαντά: «Η φωνή του, από ψηφιακούς δίσκους, ήταν αυτή που γλύκανε την πίκρα του άδειου μας ναού τη Μεγάλη Εβδομάδα και ακόμα το κάνει. Την Παρασκευή του Λαζάρου τον επισκέφτηκα στον τόπο της ανάπαυσής του και τα είπαμε ένα χεράκι. Ήταν η μέρα μνήμης του προκατόχου του, Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ, εκείνου που ήξερε να βάζει τα πράγματα στη θέση τους για το καλό της Εκκλησίας. Πέρασαν στην Ιστορία για τον αγώνα τους κόντρα σε κάθε εξουσία, όταν αυτή γινόταν επικίνδυνη».

«Mε κοψιά ανθρώπου παρεκκλησιαστικής οργανώσεως» ο Τσιόδρας

Ο ιερέας δεν δίστασε να σχολιάσει και τη στάση του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Νίκου Χαρδαλιά. «Αμετροεπής, έδινε την εντύπωση ενός αποτυχημένου πατέρα ή δασκάλου, ο οποίος προσπαθεί διά της βοής και της βίας να επιβληθεί στα παιδιά… Εγώ θα σας μεταφέρω μία κουβέντα του προαυλίου του ναού μας, από έναν γέροντα: “Είναι για πολλές σφαλιάρες ο τύπος”»!

Ο π. Σεραφείμ επιχείρησε να επικοινωνήσει μέσω facebook με τον κ. Χαρδαλιά: «Προσπάθησα να επικοινωνήσω, εκφράζοντας τη διαμαρτυρία μου με προσωπικά μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αφού διάβασε το 1ο και το 2ο, τα 3ο, 4ο και 5ο δεν τα είδε, αφού με απέκλεισε. Όμως, ο ευλογημένος δεν ήξερε ότι υπάρχουν και αριθμοί τηλεφώνων στη διάθεσή μας κι έτσι τα διαβάζει τώρα από τις εφαρμογές δωρεάν ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Και απάντησε…».

ΙΕΡΕΑΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

Όσον αφορά την επιλογή του κ. Τσιόδρα, ενός αξιόλογου επιστήμονα και πιστού ορθόδοξου χριστιανού, όπως τον χαρακτηρίζουν όσοι τον γνωρίζουν, υπογραμμίζει: «Τον είδα πρώτη φορά στο διαδίκτυο, με αφορμή τον κορωνοϊό και φυσικά δεν υπάρχουν μετρητές πίστης για να σας πω αν είναι καλός ορθόδοξος χριστιανός. Με βεβαιότητα μπορώ να σας πω ότι έχει την κοψιά ενός ανθρώπου παρεκκλησιαστικής οργανώσεως».

Πολλούς έχει προβληματίσει η φράση του κ. Μητσοτάκη στα διαγγέλματά του για την έναρξη μιας «νέας εποχής», όταν η περιπέτεια τελειώσει. «Μου ακούγεται τρομακτικό να χρησιμοποιεί ένας πρωθυπουργός αυτή την ορολογία, όταν γι’ αυτήν έχουμε ακούσει, διαβάσει και καταγράψει πάρα πολλά. Αυτά τα οποία εργάζονται εκείνοι που θέλουν να φτάσουμε στη νέα εποχή, που ο πρωθυπουργός, όπως όλα δείχνουν, είναι θιασώτης της, είναι τα σχέδια των ανθρώπων για την εξαφάνιση του Θεού» λέει ο π. Σεραφείμ.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ