ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑγωνία στο «Αγία Σοφία»: Μεταφέρθηκε 4χρονο αγοράκι με ανακοπή

Αγωνία στο «Αγία Σοφία»: Μεταφέρθηκε 4χρονο αγοράκι με ανακοπή

Κατάφεραν να το ανατάξουν

Στην ΜΕΘ του νοσοκομείου «Αγία Σοφία» νοσηλεύεται ένα αγόρι 4 έτων που μεταφέρθηκε την Τρίτη 27/1 από τους γονείς του εξαιτίας γρίπης.

Πληροφορίες αναφέρουν πως το παιδί είχε πάθει ανακοπή και εκεί οι γιατροί έδωσαν μάχη και τελικά κατάφεραν να το ανατάξουν.

Και μια 6χρονη στην ΜΕΘ

Στην ΜΕΘ παραμένει η 6χρονη που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο την περασμένη εβδομάδα. Κατά πληροφορίες, προχθές έγινε προσπάθεια αποσωλήνωσης η οποία όμως δεν ολοκληρώθηκε καθώς δεν το επετρεψε η κατάσταση της ασθενούς.

Όπως ανέφερε στις αρχές Ιανουαρίου ο ΕΟΔΥ, καταγράφεται υπερδιπλασιασμός των εισαγωγών ασθενών με γρίπη στα νοσοκομεία της χώρας.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης