Ένα ακόμα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε το πρωινό της Παρασκευής 13/2 σε περιοχή του Κορδελιού όταν λεωφορείο του δήμου που μεταφέρει μαθητές στο σχολείο έπεσε σε τεράστια λακούβα και ουσιαστικά βυθίστηκε μη μπορώντας να συνεχίσει το δρομολόγιό του.
Στο σημείο είχαν γίνει έργα αποχέτευσης
Το περιστατικό έγινε στην προέκταση της οδού Ολυμπιάδος πάνω από τον Περιφερειακό σε σημείο όπου είχαν προηγηθεί εργασίες αποχέτευσης. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, στο σημείο δεν υπήρχε σήμανση για την τομή στο δρόμο.

Για να ξεκολλήσει από το σημείο όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες επιστρατεύτηκε μηχάνημα έργου για να το τραβήξει. Ευτυχώς δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός.
*Πηγή Φωτό από typosthes
Δείτε επίσης:
- Κατολίσθηση στον Οδοντωτό: Τεράστια βράχια στις γραμμές – Ακυρώθηκαν δρομολόγια
- Κορυδαλλός: Ανεβάζει και κατεβάζει ρολά στην εκκλησία ο ιερέας







