ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΡέθυμνο: Η κατανάλωση αλκοόλ οδήγησε 17χρονο στο νοσοκομείο

Ρέθυμνο: Η κατανάλωση αλκοόλ οδήγησε 17χρονο στο νοσοκομείο

Όταν οι γιατροί έκριναν πως ο ανήλικος είναι σε καλή κατάσταση, του επέτρεψαν να γυρίσει σπίτι του

Ένα ακόμα περιστατικό που αφορά ανηλίκους και την χρήση αλκοόλ σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής 15/2 όταν ένας 17χρονος μετά από υπερβολική κατανάλωση μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Τι συνέβη

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το creta24, ο ανήλικος φέρεται να πήγε σε σπίτι δύο φίλων, ηλικίας 54 ετών, με ένα μπουκάλι αλκοόλ, το οποίο κατανάλωσε με αποτέλεσμα να μεθύσει.

Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου δέχθηκε τις πρώτες βοήθειες. Μετά από λίγο οι γιατροί έκριναν ότι ο νεαρός είναι καλά στην υγειά του και έλαβε εξιτήριο.

Η Αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη του 49χρονου πατέρα των δύο ανηλίκων, ενός 54χρονου και μίας 54χρονης για έκθεση και σωματικές βλάβες αδύναμων προσώπων.

Προανάκριση διενεργείται από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ρεθύμνου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης