Ένα ακόμα περιστατικό που αφορά ανηλίκους και την χρήση αλκοόλ σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής 15/2 όταν ένας 17χρονος μετά από υπερβολική κατανάλωση μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Τι συνέβη
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το creta24, ο ανήλικος φέρεται να πήγε σε σπίτι δύο φίλων, ηλικίας 54 ετών, με ένα μπουκάλι αλκοόλ, το οποίο κατανάλωσε με αποτέλεσμα να μεθύσει.
Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου δέχθηκε τις πρώτες βοήθειες. Μετά από λίγο οι γιατροί έκριναν ότι ο νεαρός είναι καλά στην υγειά του και έλαβε εξιτήριο.
Η Αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη του 49χρονου πατέρα των δύο ανηλίκων, ενός 54χρονου και μίας 54χρονης για έκθεση και σωματικές βλάβες αδύναμων προσώπων.
Προανάκριση διενεργείται από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ρεθύμνου.
Δείτε επίσης:
- Η Ισραηλινή Dana Eden βραβευμένη με Emmy είναι που βρέθηκε νεκρή σε ξενοδοχείο της Αθήνας
- Ξαφνικό κλείσιμο στην λειτουργία και του δευτέρου εργοστασίου του ιδιοκτήτη της Βιολάντα







