Με χειροπέδες κατέληξε ένας οδηγός ασθενοφόρου στη Θεσσαλονίκη, μετά τον εντοπισμό του να οδηγεί υπό την επήρεια μέθης. Το περιστατικό σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης στην περιοχή του Καλοχωρίου.
Χτύπησε «κόκκινο» το αλκοτέστ
Αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας πραγματοποίησαν έλεγχο σε Ι.Χ. ασθενοφόρου ιδιωτικής εταιρείας και διαπίστωσαν ότι ο 41χρονος είχε καταναλώσει αλκοόλ.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, το πρώτο αλκοτέστ έδειξε 0,87 mg/l, ενώ σε δεύτερη μέτρηση το ποσοστό ανήλθε σε 1,20 mg/l, ξεπερνώντας το νόμιμο όριο.
Ο οδηγός συνελήφθη και θα οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα, με τις Αρχές να διερευνούν περαιτέρω ενδεχόμενες ευθύνες.
Δείτε επίσης:
- Πάτρα: Μυστήριο με τον θάνατο 56χρονου – Τον εντόπισαν οι συγγενείς του
- Ποια ακτοπλοϊκά δρομολόγια μεταβάλλονται λόγω των θυελλωδών ανέμων






