Στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και του ΕΚΑΒ θα πραγματοποιήσουν «άσκηση ετοιμότητας» στον Ηλεκτρικό τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής 3 Απριλίου.
Η συγκεκριμένη άσκηση θα πραγματοποιηθεί για εκπαιδευτικούς λόγους σε συνεργασία με το προσωπικό της ΣΤΑ.ΣΥ. και θα λάβει χώρα σε σταθμούς στο υπόγειο τμήμα της Γραμμής 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ)
Όπως αναφέρει σχετικά η εταιρεία, η ΣΤΑΣΥ ενημερώνει το κοινό για την εν λόγω άσκηση, «για την αποφυγή σύγχυσης και παραπληροφόρησης, καθώς στην περιοχή αναμένεται κινητοποίηση των δυνάμεων των Σωμάτων Ασφαλείας».







