ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΤέλος σε όλα τα περιοριστικά μέτρα βάζει η Νορβηγία

Τέλος σε όλα τα περιοριστικά μέτρα βάζει η Νορβηγία

Ακολουθεί τα βήματα της γειτονικής Δανίας

Τον δρόμο της γειτονικής της Δανίας ακολουθεί η Νορβηγία και, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός της, άρει και τα τελευταία περιοριστικά μέτρα κατά της πανδημίας.

Έτσι καταργείται το όριο των 10 ατόμων σε σπίτια, ενώ θα επιτρέπεται και η κατανάλωση αλκοόλ στα εστιατόρια και μετά τις 11 το βράδυ.

Τον Δεκέμβριο η Νορβηγία μπήκε σε lockdown για να σταματήσει την διάδοση της μετάλλαξης Όμικρον, αλλά όπως ανακοίνωσε η κυβέρνηση, πλέον τα μέτρα αυτά δεν κρίνονται αναγκαία.

Να σημειωθεί ότι χαλάρωσαν ή έχουν άρει τα περιοριστικά μέτρα επίσης η Βρετανία, η Ιρλανδία και η Ολλανδία.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης