ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΣερβία: Οχτώ νεκροί από έκρηξη σε ορυχείο

Σερβία: Οχτώ νεκροί από έκρηξη σε ορυχείο

Υπάρχουν εγκλωβισμένοι

Οχτώ ανθρακωρύχοι σκοτώθηκαν και 20 τραυματίστηκαν από έκρηξη μεθανίου σε ορυχείο γαιάνθρακα «Soko» στην πόλη Σοκομπάνια, στη νότια Σερβία.

Όπως μετέδωσε η δημόσια τηλεόραση της Σερβίας, η έκρηξη σημειώθηκε στις 5:00 π.μ., όταν αναλάμβανε υπηρεσία η πρώτη βάρδια, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Πληροφορίες της RTS, αναφέρουν πως στη στοά όπου έγινε η έκρηξη βρίσκονται εγκλωβισμένοι και άλλοι ανθρακωρύχοι και τα συνεργεία διάσωσης καταβάλλουν προσπάθειες για να τους απεγκλωβίσουν.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης