ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΤο State Department επιβεβαίωσε τον θάνατο και άλλου Αμερικανού μισθοφόρου στην Ουκρανία

Το State Department επιβεβαίωσε τον θάνατο και άλλου Αμερικανού μισθοφόρου στην Ουκρανία

Το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ επιβεβαίωσε τον θάνατο ενός δεύτερου Αμερικανού, του 52χρονου Στίβεν Ζαμπέλσκι. Ο Αμερικανός μισθοφόρους σκοτώθηκε στις 15 Μαΐου από έκρηξη νάρκης κοντά στο Severodonetsk. Σύμφωνα με τον Tristan Nettles, έναν βετεράνο πεζοναύτη που ήταν μαζί με τον Zabelski τη νύχτα του θανάτου του, ο νεκρός ανήκε σε μια μονάδα δυτικών μισθοφόρων που συνδέονται με τον ουκρανικό στρατό και ονομάζεται «Wolverines» (κεντρική φωτό).

Ο αμερικανός μισθοφόρος

Ήταν μια ομάδα αγγλόφωνων ανδρών: ένας Πολωνός, ένας Καναδός, δύο Βρετανοί και οκτώ Αμερικανοί, όλοι τους με στρατιωτική εμπειρία. Στάλθηκαν σε μια αποστολή να καθαρίσουν τις εχθρικές νάρκες προκειμένου να δημιουργήσουν ένα ασφαλές μονοπάτι για να επιτεθεί η μονάδα τους, μαζί με μηχανοκίνητη μονάδα του ουκρανικού στρατού, ενέργεια που είχε προγραμματιστεί για το επόμενο πρωί.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο αμερικανός μισθοφόρος έχασε τη ζωή του μετά από έκρηξη νάρκης στο συγκεκριμένο σημείο.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης