Όλο το δίκιο με το μέρος του θεωρούσε πως είχε ένας συνταξιούχος Ιάπωνας και αποφάσισε να το βρει, τηλεφωνώντας στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του τηλεφωνικού του παρόχου περί τις… 24.000 φορές!
Για τον 71χρονο Akitoshi Okamoto από το Kasukabe της Ιαπωνίας, ο λόγος, ο οποίος ήταν δυσαρεστημένος που το smartphone του δεν μπορούσε να πιάσει τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της πατρίδας του, οπότε αποφάσισε να καλέσει την εξυπηρέτηση πελατών, για να εκφράσει το παράπονό του.
Μόνο που το έκανε, όχι απλώς επανειλημμένα, αλλά και με τέτοια επιμονή, σε σημείο που μέσα σε μία εβδομάδα τους κάλεσε -κρατηθείτε- 411 φορές!
Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που… ξεχείλισε το ποτήρι για την τηλεφωνική εταιρεία KDDI, η οποία ζήτησε τη βοήθεια της αστυνομίας.
Δείτε επίσης: Καραμπόλα λόγω… πάγου – Δείτε τον πεζό που είχε «άγιο»! (video)
Πλέον, ο Okamoto, ο οποίος τέθηκε υπό κράτηση, βρίσκεται κατηγορούμενος για το αδίκημα της «παρακώλυσης» εμπορικής δραστηριότητας, καθώς, όπως δήλωσαν εκπρόσωποι της εταιρείας, σε διάστημα 2 ετών έκανε περίπου 24.000 τηλεφωνήματα από δημόσια τηλέφωνα για να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του προς την εταιρεία και να προσβάλει τους υπαλλήλους της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών.
«Ήθελε οι υπάλληλοι στην KDDI να πάνε σπίτι του και να του ζητήσουν συγγνώμη επειδή παραβίασαν τους όρους του συμβολαίου του. Επίσης συχνά έκλεινε το τηλέφωνο αμέσως αφού καλούσε», διευκρινίζουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας.