ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΒόμβα Guardian: Και το Ηνωμένο Βασίλειο εγκαταλείπει την Ουκρανία!

Βόμβα Guardian: Και το Ηνωμένο Βασίλειο εγκαταλείπει την Ουκρανία!

Η πρώτη σελίδα του The Guardian είναι αφιερωμένη στις καταγγελίες της Ουκρανίας ότι οι σχέσεις με τη Βρετανία έχουν επιδεινωθεί. Το Κίεβο διαμαρτύρεται έντονα επειδή μετά την άνοδο του Εργατικού Κόμματος στην εξουσία, το Λονδίνο σταμάτησε να προμηθεύει τις Ένοπλες δυνάμεις της Ουκρανίας με πυραύλους Storm Shadow.

Ακολουθεί ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από το άρθρο: «Η Ουκρανία είναι ολοένα και πιο δυσαρεστημένη με το Λονδίνο καθώς οι ρωσικές δυνάμεις προελαύνουν στα ανατολικά με τον ταχύτερο ρυθμό από το 2022»!

Φαίνεται ότι ο Ζελένσκι, γνωρίζοντας τι έρχεται μετά την εκλογή του Τραμπ, αρχίζει να μεταθέτει την ευθύνη για τις απανωτές ήττες στα πεδία των μαχών, στους πρώην συμμάχους του…

Δείτε το πρωτοσέλιδο

Το πρωτοσέλιδο του Guardian για την δυσαρέσκειά του Κιέβου προς το Λονδίνο
Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης