Ο Έρικ Άνταμς, δήμαρχος της Νέας Υόρκης, ανακοίνωσε την Κυριακή ότι αποσύρει την υποψηφιότητά του για επανεκλογή στις δημοτικές του Νοεμβρίου. «Παρά τα όσα έχουμε πετύχει, δεν μπορώ να συνεχίσω την εκστρατεία επανεκλογής μου» δήλωσε ο Άνταμς σε βίντεο στο X.
«Οι συνεχείς εικασίες των ΜΜΕ σχετικά με το μέλλον μου και η απόφαση του Συμβουλίου Χρηματοδότησης της προεκλογικής εκστρατείας να παρακρατήσει εκατομμύρια δολάρια έχουν υπονομεύσει την ικανότητά μου να συγκεντρώσω τα κεφάλαια που απαιτούνται για μια σοβαρή εκστρατεία» αναφέρει.
Only in America. Only in New York.
Thank you for making my story a reality. pic.twitter.com/efHuyBnITJ— Eric Adams (@ericadamsfornyc) September 28, 2025
Τι θα συμβεί τώρα
Το ερώτημα είναι πώς η κίνηση του Άνταμς θα διαμορφώσει την κούρσα για την δημαρχία στη μεγαλύτερη πόλη των ΗΠΑ, σύμφωνα με το NBC News
Η ανακοίνωση του Άνταμς έρχεται έπειτα από εβδομάδες εικασιών ότι θα μπορούσε να αποχωρήσει από την κούρσα και να βοηθήσει στην εδραίωση της στήριξης προς τον πρώην κυβερνήτη της Νέας Υόρκης, Άντριου Κουόμο, επίσης υποψήφιος για δήμαρχοςεναντίον του υποψήφιου των Δημοκρατικών, Ζόχραν Μαμντάνι.
Ο τελευταίος νίκησε τον Κουόμο στις εκλογές των Δημοκρατικών τον περασμένο Ιούνιο.
Δείτε επίσης:
- Εκλογές ΗΠΑ: Κατηγορούσαν την Ρωσία αλλά εντέλει η Τουρκία παρενέβη!
- ΗΠΑ: Ο δήμαρχος Νέας Υόρκης θα δικαστεί ως κατηγορούμενος για διαφθορά και δωροληψία από Τούρκους







