ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣ«Δεν εγκρίνω τίποτε»: Μήνυμα Φίτσο στην ΕΕ για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας

«Δεν εγκρίνω τίποτε»: Μήνυμα Φίτσο στην ΕΕ για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας

«Δεν θα υποστηρίξω τίποτα, ακόμα κι αν χρειαστεί να καθίσουμε στις Βρυξέλλες μέχρι την Πρωτοχρονιά»

Ο πρωθυπουργός της Σλοβακίας Ρόμπερτ Φίτσο ξεκαθάρισε τις αντιρρήσεις του για την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση της Ουκρανίας.

Μάλιστα ανέφερε με ανάρτησή του στο Χ, ότι απέστειλε επιστολή απάντησης στον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αντόνιο Κόστα. Και αυτό γιατί στις 18 Δεκεμβρίου το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο θα πρέπει να συμφωνήσει στον τρόπο χρηματοδότησης της Ουκρανίας, με την αξιοποίηση των δεσμευμένων ρωσικών περιουσιακών στοιχείων να βρίσκεται στο τραπέζι.

Όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός της Σλοβακίας, «τον σέβομαι απόλυτα, αλλά ενώ μιλούσε για χρήματα για τον πόλεμο στην Ουκρανία, εγώ επαναλάμβανα συνεχώς την παράλογη, καθημερινή δολοφονία εκατοντάδων έως χιλιάδων Ρώσων και Ουκρανών. Αν για τη Δυτική Ευρώπη η ζωή ενός Ρώσου ή ενός Ουκρανού αξίζει τα λεφτά, δεν θέλω να είμαι μέρος μιας τέτοιας Δυτικής Ευρώπης».

Η αντίδραση Φίτσο

Τόνισε ότι δεν θα οπισθοχωρήσει από τις θέσεις του:

«Είπα στον Α. Κόστα ότι δεν θα υποστηρίξω τίποτα, ακόμα κι αν χρειαστεί να καθίσουμε στις Βρυξέλλες μέχρι την Πρωτοχρονιά, κάτι που θα οδηγούσε σε υποστήριξη των στρατιωτικών δαπανών της Ουκρανίας. Είμαι έτοιμος, ως πρωθυπουργός της Σλοβακικής Δημοκρατίας, να υποστηρίξω την Ουκρανία στην ανοικοδόμηση, βάσει διμερών διαπραγματεύσεων μεταξύ των κυβερνήσεων της Σλοβακίας και της Ουκρανίας, αλλά απορρίπτω την άσκοπη δολοφονία».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο πρωθυπουργός της Σλοβακίας γνωστοποίησε ότι την επιστολή του την κοινοποίησε και στους ηγέτες της ΕΕ.

 

Δείτε ακόμα:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης