Υποχώρηση κατά 18,2% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα γνώρισαν οι πωλήσεις tablets κατά το 1ο τρίμηνο του 2020, καθώς εξαιτίας της πανδημίας διατέθηκαν στη διεθνή αγορά 24,6 εκατομμύρια tablets.
Παρ’ όλα αυτά, οι πωλήσεις των detachable (αποσπώμενων) συσκευών, κινήθηκαν κόντρα στο ρεύμα της αγοράς, καταγράφοντας ισχυρή διψήφια αύξηση. Η κατηγορία των λεγόμενων «2-σε-1» συσκευών (πρακτικά συνδυάζει τη λογική των tablets και των laptops, λειτουργώντας ως φορητός υπολογιστής 2-σε-1) κατέγραψαν άνοδο κατά 56,8% το 1ο τρίμηνο του έτους. Σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC, η άνοδος αυτή προήλθε, κυρίως, λόγω των συσκευών με λειτουργικό iOS, ενώ τα slate tablets είδαν τις αποστολές να μειώνονται κατά 36,4% σε σύγκριση με το 1ο τρίμηνο του 2019.
Όσον αφορά τους κατασκευαστές, η Apple εξακολούθησε να είναι ο κορυφαίος πωλητής στην παγκόσμια αγορά, παρά τη συνολική πτώση των πωλήσεων κατά 30,4%.