Τις ιδιωτικές του πληροφορίες στο από ιστότοπους ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διαδίκτυο προσπαθεί να προστατεύσει το 82% των χρηστών, αφαιρώντας τες, με το ένα τρίτο (37%), ωστόσο, να προσθέτει ότι δεν έχει ιδέα πώς να το κάνει, σύμφωνα με έρευνα.
Επιπλέον, οι καταναλωτές ανησυχούν και για τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Για παράδειγμα, η έκθεση αποκαλύπτει ότι το 24% των καταναλωτών ισχυρίζεται ότι τα προσωπικά τους δεδομένα ή οι πληροφορίες για την οικογένειά τους, έχουν γίνει δημοσίως διαθέσιμα χωρίς τη συγκατάθεσή τους.
Επίσης, ένα σημαντικό ποσοστό εφαρμόζει πρόσθετα μέτρα κατά την περιήγηση στο Διαδίκτυο, για να αποκρύψει τις πληροφορίες του από ψηφιακούς εγκληματίες (43%), από ιστότοπους που επισκέπτονται (41%) και από άλλα άτομα, που έχουν πρόσβαση στην ίδια συσκευή (37%).
Τέλος, ορισμένοι παραμένουν επιφυλακτικοί σχετικά με την αποθήκευση προσωπικών πληροφοριών στις συσκευές τους. Για παράδειγμα, το ένα πέμπτο (21%) δηλώνει, ότι ανησυχεί για τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται από τις εφαρμογές, που χρησιμοποιούν στις φορητές συσκευές τους.