Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι το μείζον θέμα με τα αγορασμένα like στα social media του πρωθυπουργού και κυρίως στο facebook, ήταν απολύτως εν αγνοία του.
Μιλάω για τον σάλο που έχει ξεσπάσει μετά την αποκάλυψη ότι μεγάλο μέρος των θετικών αντιδράσεων για τις αναρτήσεις του πρωθυπουργού στο facebook είναι αγορασμένες με την κλασική μέθοδο αγοράς like που προσφέρουν αρκετές εταιρείες στο διαδίκτυο. Άλλωστε θα ήταν επικοινωνιακή αυτοκτονία για τον Κυριάκο Μητσοτάκη να παρουσιάζει θετικές αντιδράσεις από κάθε γωνιά της γης, προκειμένου να ενισχύει το προφίλ του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά μετά τον ορυμαγδό αρνητικών σχολίων και αντιδράσεων που ακολούθησε τις τελευταίες του αναρτήσεις.
Η έρευνα πάντως που έγινε από το ThePressProject.gr είναι αληθής. Άτομα όπως Hawrw από το Ιράκ, ο Chi από το Λάγος, ο Klodian από το Ελμπασάν, ο Mirshad από το Αζερμπαϊτζάν, ο Genci από την Αλβανία, ο Muhammad από το Καράτσι του Πακιστάν, η Riste από τη Βόρεια Μακεδονία, ο Baba από τη Φρανκφούρτη, ο Esoteric Nous από την Ισπανία, ο Yassine από την Κασαμπλάνκα, ο Kazi από το Λακσμιπούρ του Σιταγκόνγκ του Μπαγκλαντές και ο Martine από το Ουαγκαντουγκού και εκατοντάδες άλλοι, εμφανίζονται ως θαυμαστές του Κυριάκου Μητσοτάκη κάνοντας like κάτω από τις αναρτήσεις του.
Αυτή η λαθροχειρία πάντως γινόταν ερήμην του πρωθυπουργού ο οποίος πίστευε πως όλα τα θετικά σχόλια είναι πραγματικά και όχι προϊόν διαδικτυακού marketing. Μάλιστα, φαίνεται πως ούτε η στενή ομάδα ηλεκτρονικού πολέμου του μεγάρου Μαξίμου γνώριζε για το θέμα, και η ευθύνη φαίνεται ότι βαρύνει συνεργαζόμενοι εταιρεία – ανάδοχο.
Σε κάθε περίπτωση, οι στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού είναι εξοργισμένοι και η συνεργασία με την συγκεκριμένη εταιρεία που φέρεται να αγοράζει like ερήμην του πρωθυπουργού και των συνεργατών του θα καεί στο πυρ το εξώτερον.