Μια διαφορετική μέρα γενεθλίων βίωσε η Μάρω Κοντού, καθώς η Κυριακή 21 Ιουνίου τη βρήκε να κλείνει οκτώ ημέρες νοσηλείας στο νοσοκομείο. Στο νοσοκομείο «Αττικόν» παραμένει η αγαπημένη Μάρω Κοντού, μετά από μια άτυχη πτώση που είχε ως αποτέλεσμα να χτυπήσει στο ισχίο.
Όπως αποκαλύφθηκε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» στον ALPHA, η μεγάλη πρωταγωνίστρια, που έκλεισε χθες τα 92 της χρόνια, μεταφέρθηκε εσπευσμένα με ασθενοφόρο τη Δευτέρα 15 Ιουνίου, έχοντας ως απόλυτο στήριγμα τον ανιψιό της που δεν φεύγει στιγμή από κοντά της.
Η στενή ιατρική παρακολούθηση και το αυστηρό πρωτόκολλο για το εξιτήριο
Αυτή τη στιγμή, η σταρ του ελληνικού κινηματογράφου βρίσκεται σε απλό θάλαμο της Καρδιολογικής Κλινικής και η κατάστασή της δεν απαιτεί νοσηλεία σε ΜΕΘ ούτε χειρουργική επέμβαση. Ωστόσο, οι θεράποντες ιατροί παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας της, αξιολογώντας παράλληλα και ορισμένα επιπλέον ζητήματα, προκειμένου να διασφαλιστεί μια ασφαλής ανάρρωση. Η επιστροφή της στην καθημερινότητα θα γίνει σταδιακά, καθώς οι γιατροί παρακολουθούν με προσοχή τη συνολική κλινική της εικόνα, κρατώντας τις λεπτομέρειες μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας λόγω του ιατρικού απορρήτου.







