ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΜατίνα Παγώνη για Κωνσταντίνο Αργυρό: «Ναι, μου αρέσει»

Ματίνα Παγώνη για Κωνσταντίνο Αργυρό: «Ναι, μου αρέσει»

Βέβαια, δεν τρελαίνεται κιόλας σε λογικά πλαίσια τον θεωρεί καλό. 

Η Ματίνα Παγώνη βρέθηκε σήμερα το πρωί καλεσμένη στην ενημερωτική εκπομπή του ΣΚΑΙ «Σήμερα» και μίλησε όπως πάντοτε για θέματα που αφορούν στην υγεία, όμως αναφέρθηκε και στις μουσικές της προτιμήσεις, αποκαλύπτοντας πως είναι fan ενός συγκεκριμένου καλλιτέχνη.

Πιο συγκεκριμένα, η κυρία Παγώνη σε ερώτηση που της έκανε η παρουσιάστρια Μαρία Αναστασοπούλου για το συγκεκριμένο θέμα, απάντησε: «Ναι, μου αρέσει ο Κωνσταντίνος Αργυρός, εντάξει, νορμάλ. Μην τρελαθούμε κιόλας».


 

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης