ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEH Kλέλια Ρένεση ευχαρίστησε τους γιατρούς του Λαϊκού Νοσοκομείου που της έσωσαν τη ζωή

H Kλέλια Ρένεση ευχαρίστησε τους γιατρούς του Λαϊκού Νοσοκομείου που της έσωσαν τη ζωή

«Περάσαμε παρέα μια ρομαντική βραδιά με αδρεναλίνες , κορτιζόνες κ όλα τα καλά, άκρως εξυπηρετικοί, άμεσα διαθέσιμοι κ με ειλικρινές ενδιαφέρον» έγραψε μεταξύ άλλων

H Kλέλια Ρένεση, έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια ανάρτηση θέλοντας να ευχαριστήσει τους γιατρούς του «Λαϊκού Νοσοκομείου» οι οποίοι της έσωσαν κυριολεκτικά τη ζωή όταν βρέθηκε στα επείγοντα περιστατικά με σφοδρό αναφυλακτικό σοκ.

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Λαϊκό Νοσοκομείο και στους γιατρούς αλλεργιολόγους της χθεσινοβραδινής εφημερίας. Μου έσωσαν κυριολεκτικά τη ζωή από σφοδρό αναφυλακτικό σοκ. Περάσαμε παρέα μια ρομαντική βραδιά με αδρεναλίνες , κορτιζόνες κ όλα τα καλά, άκρως εξυπηρετικοί, άμεσα διαθέσιμοι κ με ειλικρινές ενδιαφέρον.

Το λέω κ θα το ξαναπώ η δημόσια Υγεία είναι κ θα είναι η προτεραιότητα όλων των πολίτων. Πρέπει να διαφυλάξουμε την σωστή λειτουργία των δημοσίων νοσοκομείων, την επαρκή στελέχωση τους σε προσωπικό αλλά κ τις σωστές συνθήκες που οι γιατροί διεξάγουν το έργο τους. Οι δημόσιοι γιατροί πρέπει να αμείβονται επαρκώς για όλο αυτό που προσφέρουν . Ευχαριστώ για όλα όλους κ όλες απ την βραδινή μου περιπέτεια!», έγραψε η Κλέλια Ρένεση.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης